Sayfalar

22 Şubat 2018 Perşembe

Dizi Dosyası

Şuraya hedef belirleyip daha ikinci aydan cayan birini çizelim. Bu aralar o kadar hevessiz hissediyorum ki internette gezmek, dizi izlemek bile güzel gelmiyor. Ne ders çalışmak istiyorum ne bir şeyler yazmak. Tükenmişlik sendromu mu bu yoksa ehe. Kendimi ikna edip sonunda yazmaya başladım.  Daha fazla ara verirsem blogtan iyice soğurum diye korktum. İnsanın yazdıkça yazası geliyor sonuçta değil mi? Biraz kolaya kaçıp son zamanlarda izlediklerimi topluca yorumlamaya karar verdim.

Kore Dizileri
I Am Not A Robot
Piyasadaki birbirinden farksız diziler arasında ilaç gibi gelmiş olsa da, işte böyle diziler yapın bunları özledik dedirtse de ikinci yarıyı sürünerek izledim. Saçma konusuna rağmen bir sıcaklık vardı bir eğlenceliydi ne bileyim. İkinci yarı sıkılmamın iki nedeni var: dizinin drama bağlaması ve diziyi çok uzun bir süreçte izlemiş olmam. Yani sonuç olarak, kızın robot numarası yaptığı sahnelerde eğlensem de başroller çok sevimli olsa da çerezlikten öteye geçemeyen bir dizi oldu benim için. Yakıştırdığım çiftler yazısını şuan yazmış olsaydım bu çifti de alırdım listeye. 
MDL Puanım: 6.5/10

Black Knight
Yarımlar kervanına katılanlardan. 5 bölüm izleyip bıraktım. Beklediğimden daha iyi olsa da diziye devam edecek kadar sebep bulamadım. Konu ilgimi çekmedi e başrolleri de sevmiyorum zaten 20 bölüm tahammül edemeyeceğim belli olduğundan peşin peşin yarım bıraktım. İyi ki de bırakmışım. Yorumlardan anladığım kadarıyla bayağı çuvallamış.

Chief Kim
Sevilen bir dizi olduğundan izleme listemdeydi. Ben de severek izledim. Nam Goong Min de Junho da çok iyiydi. Boşuna en iyi çift ödülü almamışlar. Tek kusuru 20 bölüm olması. Kim Sung Ryong'un -anti kahramandan kahramana dönüşürken- şirketteki maceralarını izlemek pek keyifliydi. Yalnız ben daha komik bir dizi bekliyordum nedense. Pek gülmesem de eğlenerek izledim. 
MDL Puanım: 8.5/10

Radio Romance
Henüz 6 bölüm izlediğim için yorum yapmak için erken belki ama bu diziyi bitirirsem bilin ki Doo Joon kaynaklıdır. Yani bu adam bir tek bana mı bu kadar hoş, çekici geliyor merak ediyorum. Yavan bir senaryo, bol bol klişeler falan. Klişe bile olsa en azından ilk yarıyı eğlenerek izlemem gerek normalde. Daha ilk bölümleri bile sevmediysem geleceği pek parlak gözükmüyor diyebilirim. Ama 6. bölümde biraz daha ısındım sanki diziye. Bu kadar basit konulu bir diziyi sevmem için dizinin gerçekten eğlenceli olması, karakterlerinin sevilesi olması gerekiyor. Bakalım. Doo Joon harika.

Save Me
Üç bölüm izledim. Konusu çok ilginç geldiği için başladım ama şimdilik yarım kaldı. Kötü olduğundan değil.  Bir süre gerçekten Kore dizisi izlemek istemiyorum sadece . Üst üste çok fazla izledim ve bıktım. Radio'ya devam edeceğim, 6 bölüm izlemişken yarım kalmasın diye.  

Diğer Diziler
Brooklyn Nine Nine
Polis teşkilatında geçen 20 dakikalık komedi dizisi. Sitcomları çokk sevdiğimi belirtmiştim daha önce. Bölüm süreleri kısa, kafa dağıtmak için birebirler daha ne olsun. Tonla dizi dururken bu diziyi seçmemin en önemli nedeni henüz 5 sezon olması. 188 bölümlük The Office'ten, 9.sezonundaki Modern Family'den daha cazip geldi haliyle. Henüz 12 bölüm izledim ama şimdiden karakterleri sevmeye başladım. Pek kahkahalı geçmiyor ama epey eğleniyorum.

Rick and Morty - Stranger Things
Duymayan? İzlemeyen? Son sezonlarını izledim. Erteleyip duruyordum ama artık bittiler ve üzgünüm. Özellikle Stranger Things'ten hiçbir şey anlamadım su gibi akıp geçti sanki. Of doyamadım.

Esen kalın canlar.

8 yorum:

  1. heeeey geçer yaaa havalardandır kapalı ve depresif yaaa. radio romance izliycem, şimdi behind your smile adlı tayvan dizisini izliyom çok sevdim çok tatliş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen geçer dimi ya :) tavyan izlemiyom hiç

      Sil
  2. I am not a robot konusu , bana da aşırı saçma geldiğinden hiç izlemeye yeltenmedim ve eğer drama bağlıyorsa hiççç benlik değil :D
    Starnger things müthiş , özellikle ufaklıklar nasıl bir oyunculuğa sahipler hayran kaldım ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dizi genel olarak bayağı sevildi ama sen de sevebilirsin yani :) Dram şu manada karakterlerin arasında yanlış anlaşılmalar giriyo, bunalım takılıyolar falan, coffee prince e benziyo bu yönüyle ki onu da aynı sebepten ikinci yarı sevmemiştim. Evet çocuklar harika Winona'yı bile gölgede bırakıyorlar :)

      Sil
  3. İçlerinden sadece Robot’u izlemişim :D Stranger Things’i izlemek istiyorum ama acaba ikinci sezonu gelince mi başlasam diye de düşünüyorum, kararsızlık :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bekleyebiliyosan yeni sezon gelince başla bence 17 bölüm hiç yetmiyor çünkü :/

      Sil
  4. AA süper bir blog bu.. Tam bana göre ben kendi kendime hiç dizi bulamıyorum çünkü Hemen takibe alıyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim güzel yorumunuz için :))

      Sil

GOOGLE YA DA BAŞKA BİR HESAP KULLANMADAN YORUM YAPMA

*Profil Seçin kısmından Anonim seçeneğine tıklayarak Adsız yorum yapabilirsiniz veya
**Adı/Url yi seçebilir ve bir ad girip, url kısmını boş bırakarak yorum bırakabilirsiniz (İsteğe bağlı herhangi bir Url girilebilir. Facebook, Twitter sayfanız gibi)

Lütfen yorumlarınızı benimle paylaşın ^_^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...