Sayfalar

5 Aralık 2017 Salı

Film Dosyası

Oyuncular: Edward Norton, Naomi Watts, Liev Schreiber
Yönetmen: John Curran
Süre: 125 dk
Yapım Yılı: 2006
Tür: Romantik, Dram
Imdb Puanı: 7,5

Oyuncu kadrosuyla ilgimi çeken Painted Veil, nedense sevmeyeceğim, tarzım olmayan bir filmmiş gibi geliyordu. Garip bir şekilde filmi çok hoş buldum. Durağan olmasına rağmen hiç sıkılmadım. Çok olaylı değil fakat bir şekilde insanı etkilemeyi başarıyor. Sade, etkileyici, sevilesi. 
Fazla diyalog olmadığından ingilizce alt yazıyla rahatlıkla izlediğimi de not düşeyim.
Oyuncular: Winona Ryder, Angelina Jolie
Yönetmen: James Mangold
Süre: 127 dk
Yapım Yılı: 1999
Tür: Biyografi, Dram
Imdb Puanı: 7,4

Angelina Jolie'yi izlemeyi özlediğimden izlemeye karar vermiştim. Türü dolayısıyla biraz sıkıldığımı itiraf etmeliyim. Yine de iyi bir film olduğunu düşünüyorum. Susanna Kaysen'ın akıl hastanesinde geçirdiği 18 aylık süreci anlatan bir biyografi filmi. Susanna Kaysen'ı Winona canlandırmış. Azıcık sıkılsam da izlediğim için mutluyum.





Oyuncular: Viggo Mortensen, George Mackay, Samantha Isler
Yönetmen: Matt Ross
Süre: 118 dk
Yapım Yılı: 2016
Tür: Komedi, Dram
Imdb Puanı: 7,9
Sistem eleştirisi yapacağım derken aşırıya kaçtığını düşündüğüm, yaşanan hayatı ütopik bulduğum bir film. Fakat filmin belki de en güzel yanı kendi kendini eleştirmesi. Kaptan Fantastik, sanki tüm bunların abartılı olduğunun farkındayım der gibi. Çoğu yönden de iyi eleştiriler yaptığını kabul etmeliyim. Düşünmeye sevk eden, neyin doğru neyin yanlış olduğunu sorgulatan, bittiğinde dört saat kafa patlatmama yol açan değişik bir film. 
Çok derin konular canım bunlar. 

Oyuncular: Keri Russel, Nathan Fillion
Yönetmen: Adrienne Shelly
Yapım Yılı: 2007
Süre: 108 dk
Tür: Romantik, Komedi, Dram
Imdb Puanı: 7,0
Böyle bir konuyu depresif, iç karartıcı işlemek yerine esprili bir dille ele aldığı için son zamanlarda izlediğim en sevilesi film ilan ediyorum. En iyi film diyecek kadar çıldırmadım tabi ki. Gösterişten uzak, iç ısıtan filmlerden. Jenna'nın turtalarına verdiği isimler, bebeğiyle konuşmaları, sonu, değişik karakterleriyle kişisel favorilerim arasına girdi. Övme dozunu fazla kaçırdım. Türü göz önünde bulundurularak fazla beklentiye girilmeden izlenirse keyifli vakit geçirtecek bir film.


Oyuncular: Ni Ni, Wallace Hou, Su Ma
Yönetmen: Mo Zhang
Yapım Yılı: 2016
Süre: 107 dk
Tür: Romantik, Fantastik
Imdb Puanı: 6,3
Facebook'da filmden bir sahne gördüm. Sahne çok ilginç olduğundan yorumları tarayıp filmin ismini buldum. Pek bilinen bir film değilmiş. Çin filmi zaten popüler de olmayınca türkçe alt yazı bulamadım. Youtube'tan ingilizce alt yazıyla izledim, videonun sonu eksikmiş başka yerden devamını buldum izledim. Anlayacağınız izlemek için baya çaba sarf ettiğim bir film oldu. Nasıl merak ettiysem artık :D Çok iyi bir film miydi hayır merakımı giderdiğim için mutlu muyum evet. Başroldeki kadın pek güzeldi. Kesin izleyin diyemiyorum benim gibi çok merak ederseniz izleyin :D


Hoş kalın. 

10 yorum:

  1. hımmm, şu girl interrupted pek sevdiğim bi film du bi daha izleyim, fazla aksiyon yok ama iyi film haklısın, şu fantastikte de haklısın yine de keyifliydi, waitress hemen izlicem :) diğer iki film de olabiler belki. mersi ciciş :)

    YanıtlaSil
  2. tüm filmleri listeme not ettim,böyle birinden görünce izleyip fikirleri aklımda karşılaştırmalarını yapmak çok hoş oluyor.
    teşekkürler ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım severek izlersin :)) ne demek ben teşekkür ettim ^_^

      Sil
  3. waitress bayıldııım. baksana bu film şimdi de müzikal olmuş. ya arada izlicem mutluluk verici film buuu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya sevdin mi sen de çok mutlu oldum şuan :)) Müzikali olduğunu bilmiyordum bak.

      Sil
    2. çok mutlu oldum şu an turtasııııı hihihi :)

      Sil
  4. heeeeey eski film yazılarını yeni sildim, yeni yılda hepsini listelicem, ordan kolay bakar seçersin yaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten mii sevindim yazılar gitti diye üzülmüştüm. Puanlarını da eklersen pek sevindirik olurum =)

      Sil
    2. sadece en iyileri listelicem, dörtleri ve üçlerii, önce seçmeler yapıcıım, sonra da en iyileri yapcam bi de en sevdiklerimii :)

      Sil
    3. Heyoo çok sevindim bu habere ^^

      Sil

GOOGLE YA DA BAŞKA BİR HESAP KULLANMADAN YORUM YAPMA

*Profil Seçin kısmından Anonim seçeneğine tıklayarak Adsız yorum yapabilirsiniz veya
**Adı/Url yi seçebilir ve bir ad girip, url kısmını boş bırakarak yorum bırakabilirsiniz (İsteğe bağlı herhangi bir Url girilebilir. Facebook, Twitter sayfanız gibi)

Lütfen yorumlarınızı benimle paylaşın ^_^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...