Sayfalar

8 Eylül 2014 Pazartesi

Veda Gibi Birşey..

Blog işini bırakıyorum çingular. Malumunuz pek yazmıyordum zaten. Bir türlü vakit bulamıyorum yani en azından başlarda vakit bulamadığımı zannediyordum ama zamanla anladım ki yazmayı yeterince sevmiyormuşum. Yazmak istesem illa zaman bulurum sonuçta bilmiyorum bazen çok hevesleniyorum fakat başlayınca sıkılıyorum. Tabi yazdığın yazıya yorum gelmesi, bir kişinin dahi yazını okuduğunu bilmek mutluluk verici. Fakat üşengeçliğim bu duygunun önüne geçiyor galiba :D Neyse lafı fazla uzatmak istemiyorum blog dünyasından koptuğum yok her zamanki gibi takipteyim tek fark nadiren yazdığım yazılar olmayacak. Öle işte... Gerçi bana belli olmaz bakarsınız yazmaya devam ederim o yüzden bloğu kapatmayı düşünmüyorum. Üşengeçlik falan da var tabi ama asıl neden artık sürekli internet erişimim olmayacak olduğu zaman da vaktimi başka şeylere harcarım sanırım. Ama aranızdayım çingular ara ara bloglarınıza uğrar güzide yorumlarımı eksik etmem :P Annyeongg ^_^

30 yorum:

  1. Olmaz, gitme :) Ben 5 sene önce açtığım ilk blogu keşke kapatmasaydım diyorum her gün. Onun üstüne bir blog daha kapattım. Ancak bu yaz tekrar açtım. Yani sakın kapatma. Kapatıp tekrar açmak gerçekten kötü bi duygu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet pişman olurum kesin bir kenarda dursun kapatmaya gerek yok sonuçta. Teşekkürler yorumun için :))

      Sil
  2. Gitme adaşım :(( ıkı satır da olsa yaz arada

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Belli olmaz adaş bana belki yazarım ama yazsam bile sene boyunca birkaç yazı olur belki tatillerde falan yazarım internete girebileceğim için öle işte :)) Dediğim gibi pek bir fark olmayabilir yazıyı açıklama mahiyetinde yazdım aslında :D

      Sil
  3. geldiğin zamanlar arada bana da gelip meraba de ama olur muuu :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))) Bloğunu okuyorum aslında ama yorum bırakmak nasip olmadı sanırım film yazılarını çok yararlı buluyorum :)

      Sil
    2. ama gelcen arada söz ver hadi :)

      Sil
    3. Gelmekten kastın bloglara uğramaksa tabiki blog okumak alışkanlık oldu benim için söz o zaman :))

      Sil
  4. tamam yazmasan da arada uğrucan meraba dicen o zamaan :)

    YanıtlaSil
  5. oleeey merabaaaa. bak benim seçkilere. curfew'ı da izle ama. o da kısa film. haftasonu da çok çok film yazcam. görüşürüüz :)

    YanıtlaSil
  6. Tık Tık!

    Adaş nasılsın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyiyim adaş sen nasılsın maalesef nete erişimim pek olmadığı için geç yanıtladım kusura bakma :) nasıl gidiyor hayat

      Sil
  7. iyiyim keyfin yerinde miiiii :)

    YanıtlaSil
  8. geçiyordum uğradım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de bi ugrayayim o zmn :))

      Sil
  9. Ben şimdi keşfetmiştim. Tüh.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de sizin oraları keşfettim olsun

      Sil
  10. Adaşııım özledik ya bir iki karala olmaz mıı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de özledim blog alemini :) ama maalesef blog yazacak kadar nete giremiyorum :/ bakarsın yazın bişeyler karalarim :))

      Sil
    2. İki satır yazsan da kabul :D Hadi bakalım bekliyorum

      Sil
  11. Mimlendiniz hanfendi :))

    http://saranghae-kore.blogspot.com.tr/2015/04/mim-bana-dair.html

    YanıtlaSil