Sayfalar

1 Ağustos 2014 Cuma

Kendinle Yüzleşme Mimi

Nasılsınız çingular.. Yine bir mimle karşınızdayım bu sefer mim adaşım Hilal'den. Bu ay tam bir mim ayı oldu sanki, mimler olmasa yazı yazacağım yok. Tatil çok hızlı geçiyor moralim bozuk daha dün Ramazan başlamıştı :)) Yazmak istediğim bir sürü konu var ama yazamıyorum bi türlü, vaktim falan olmadığından değil sadece olmuyor. Belki de yazmak bana göre değil bilemiyorum yazmak benim için bir tutku değil sanırım neyse neyse saçmalamaya başladığıma göre mime geçebilirim.


Aşk mı bağlılık mı?
Tabi ki bağlılık. Bağlılık demek güven demek. Güvense ilişkilerdeki en önemli şey.


Gurur mu teslim olmak mı?
Gurur. Bazen gururun hiçbir güzel yanı olmasa da gururuma yenik düşerim genelde.


Sarışın mı esmer mi?
Esmer. Ama birkaç sarışın yüzünden sarışın demek geliyor içimden.


Yeşil göz mü mavi göz mü?
Zor bir soru genelde mavi gözler daha güzel oluyor ama öyle güzel yeşil gözler var ki yeşili seçmeme neden oluyor.


Et mi tavuk mu?
Kebapları ızgaraları düşününce kesinlikle et -musakka,karnıyarık vs. de olur- ama tavuk döner de harika bir şey.


Karpuz mu kavun mu?
Güzel bir karpuzu kavuna tercih ederim ama çekirdekleri yüzünden sinir oluyorum arada, kavun diyorum o yüzden.


Altın mı gümüş mü?
Gümüş.


Kedi mi köpek mi?
İkisini de çok severim. Ama kediler biraz daha baskın küçükken kedilerle çok vakit geçirmemden olsa gerek.


Beyaz mı siyah mı?
Siyah. Ama beyaz rengi tercih ettiğim şeyler de var mesele telefon, kulaklık gibi.


Yağmur mu güneş mi?
Sıcağı sevmem ama yağmursuz ılık sonbahar günleri favorim olduğundan güneş demeliyim sanırım.


Mesajlaşmak mı aramak mı?
Off aramaya çok uyuzum ben ya mümkün olduğunca mesaj atarım ona da bayıldığımdan değil.


Bodrum mu çeşme mi?
Bodrum.


Deniz mi havuz mu?
Her şeyin doğalı, aslı güzel tabi ki deniz. Bambaşka bir şey denizi görmek bile mutlu ediyor beni.

Çok kısa bir mimdi. Neyse görüşmek üzere başarabilirsem biraz kitap okumayı düşünüyorum :D


2 yorum:

  1. Ahah cok hos, cok sevimli anlatmissin. Gordugum en tatli mim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler :)) Bu kadar sevdiysen sen de yapmalısın ;)

      Sil