Sayfalar

6 Temmuz 2014 Pazar

"Overdose" Bağımlı Oldum

Bu postu adaşım Hilal'e armağan ediyorum :P

Müzikten çok uzak kaldım bu aralar. Bu aralar dediğim bayağı uzun bir süre :D Birileri bana yabancı, korece şarkı tavsiye etsin. Bu yaz elimi neye atsam yarım kalıyor dizilerden bahsediyorum tabi ki. Ben de değişiklik olsun diye kore eğlence programalarına bakayım dedim. Biraz Running Man izledim çok eğlenceli bir program arada açıp izlemek iyi geliyor. Tavsiye ederim. Roommates'i izledim. 7.bölümde kaldım sanırım. Programa katılanlar arasında Exo'dan Chanyeol da var. Haliyle sürekli şarkılarını duyunca açıp bir dinleyeyim nasılmış şarkıları dedim. Daha önce Exo- Mama şarkılarını dinlemiştim klasik SM grubu diye düşünüp başka şarkılarına bakma gereği duymamıştım. Sonra açıp Overdose şarkılarını dinledim. İlk dinleme kuru gürültü, ikinci dinleme hımm fena değilmiş, üçüncü de bir baktım şarkının bağımlısı olmuşum grup üyelerinin bir kısmının adını bile öğrenmişim :D Kısaca Exo yeni favorim olabilir. Gerçi diğer şarkılarından o kadar sevdiğim olmadı.















Bir de Growl şarkısını beğendim.














Yine Roommates sayesinde 2ne1 Come Back Home şarkısını keşfettim. Müzikten o kadar uzak kalmışım ki böyle bir şarkı çıkarttıklarından haberim yoktu :D

 Bu da fena şarkı değil dinleyin siz karar verin en iyisi.













Düzenleme:
Canım Taeyang şarkı çıkarmış ben yazmayı unutuyorum kınadım kendimi.















Taeyang şu üstüne bir tişört geçir adamı hasta etme asdfkasf















Başlangıcı çok güzel, farklı ama hoş bir şarkı. Ama söz konusu Bigbang olunca farklı değil normal demek daha doğru olur. İlk dinlemede sevmesem de şimdi çok hoş geliyor. Zaten Taeyang söyler de kötü olur mu.

8 yorum:

  1. İlk defa bir post hediyesi alıyorum, bu tarihe geçilmeli :D bu arada umarım benimdir yani başka adaş olmasııın sakın? Öyleyse bile bozma beni ya :D :D Ben de izliyorum rommate'i başlarda güzeldi bugün 6yı izledim. (SPOİLER!!) Bom ile Min Woo'nun yaptığı sevgililik rolü, Bom'un birden Dong Wook da hoşlandığını söylemesi falan çok yapmacık gelmeye başladı ama bakalım. Favorim Chan Yeol tabikii ben de exo bilmezdim onunla başladım ama pek bana da hitap etmiyor bir kaçı dışında :D Ooo ben sana öneriririm bir sürü şarkı. Şimdilik Btob ve B1a4'ü bir kolaçan et zevklerimiz uyarsa beğenirsin :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet sana armağan ettim üzerine alınabilirsin. Adaşım çok ama bloğu olan bir tek sensin :D Haklısın bana da yapmacık gelmeye başlamıştı zaten bir süredir izlemiyorum. Ama Min Woo, Kang Jun, Dong Wook üçlüsü için izlemeye devam edebilirim :D Zaten atlayarak izliyorum. B1a4'ün ilk çıkan birkaç şarkısını dinlemiştim. Btob hiç dinlemedim bir bakayım sağol tavsiyelerin için :))

      Sil
  2. EXO'nun XOXO albümündeki diğer şarkılara göz atmanı salık veririm. My Lady, Heart Attack ve Black Pearl benim favorilerimdi. Bir de Overdose albümünden Thunder'ı çok sevmiştim. :^)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hemen dinleyeyim sağol tavsiyelerin için çok yararlı bir yorum olmuş bu :D

      Sil
  3. Mimledim umarım kabul edersin ^^
    http://kahveminkokusu.blogspot.com.tr/2014/07/mim-neden-k-pop-dinliyoruz.html
    Gelmişken bir kaç öneri yapayım
    Taeyang 1am ve GD yle söylediği Stay with me
    2NE1 Gotta be You
    bunları da mutlaka bir kaç kez dinle seversin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazarken bu kadar öneri geleceğini düşünmemiştim çok sağol önerilerin için ^_^

      Sil
  4. Running Man'i duymuştum açıkcası merak da etmiyor değilim beğendiysen ben de bi bakayım :)) bu arada ben de Exo'yu çok severim Kai de bitanedir :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kai şu Taeminle benzetilen iyi dans eden çocuk değil mi biliyorum bak onu :D Evet hoşuna giden ünlülerin katıldığı programlardan seçip izleyebilirsin ben rastgele izliyorum, mesela Heirs ekibinin katıldığı bir bölüm vardı çok eğlenceliydi.

      Sil