Sayfalar

10 Temmuz 2014 Perşembe

Mim Neden K-POP Dinliyoruz?

Yine bir mimle karşınızdayım. Şu sıcak yaz günlerinde yazmak için en ideal konu mim sanırım. Beni Selin mimlemiş teşekkür edip geçiyorum mime.

1- En beğendiğiniz kız/erkek K-pop grupları?
Ben bu sene çok uzak kaldım k-poptan. Uzun süredir takip ettiğim bir grup olmadığı için şuan en çok hangi grupları beğeniyorum kararsızım. Eskilere göre cevap vermek en iyisi. Artık pek grup hayranlığı kalmadı ben de yok kliplerini izleyeyim, gruptakiler kimmiş öğreneyim falan o günler geride kaldı :P Kız grubu pek sevmem zaten ama T-ara'nın şarkıları bir tık önde benim için. Ki telefon müziğim hala Day by Day şarkıları. Erkek gruplarından Cn Blue, Ft Island biraz daha önde. Ama öyle grup üyelerine göre falan seçmedim yani. En çok hangi grupların şarkısını dinleyip seviyorsam onları yazdım. Eskisi gibi hayranlığım kalmasa da Bigbang'in şarkılarını da seviyorum hala.

2- Beğendiğiniz K-pop grubu üyelerinden en çok kimi seviyorsunuz? Neden?
Grup üyelerini pek takip etmediğim için pek sağlam bir cevap veremeyebilirim. Bir bakmışsınız yarın farklı bir üyeyi seviyorum bana belli olmaz. T-ara'dan Jiyeon'u seviyorum en çok. Çünkü Dream High 2'de izleyip sevdim. Klipleri de düşününce Jiyeon'u daha çok seviyorum sanırım. Cn Blue üyelerini genel olarak sevsem de Yong Hwa tabi ki ilk seçeneğim hem katıldığı programları hem de dizilerini izlediğim için. Ft Island üyelerini pek tanımıyorum zaten o yüzden Hong Ki. Diğer gruplardan sevdiğim üyeler vardır ama oruçtan beynim mi durdu nedir bir tane bile isim gelmiyor :D Dur Bigbang'ten de Top seviyorum eklemeden olmaz. O kadar çok sevdiğim idol oldu ki şuan en çok kimi sevdiğim hakkında bir fikrim yok :D

3- Tanıdığınız kadarıyla en iyi baba adayı olarak gösterebileceğiniz 3 erkek üye?
Baba adayı mı zor bu soru ya. Baba değil belki ama eş adayı gösterebilirim asadfskj

4- Tanıdığınız kadarıyla en iyi anne adayı olarak gösterebileceğiniz 3 kız üye?
Hiç bir fikrim yok desem :'(

5- Ah keşke kardeş olsaydım diyebileceğiniz en sevimli kız/erkek K-pop üyeleri?
Benden erkek üye seçmemi beklemeyin :D Kardeş değil de Yong Hwa'yla kanka olmak isterim :D Kız üye olarak kişilik özelliklerini bilmediğim için ne kadar doğru bir seçim bilmiyorum ama Jiyeon ve Jung Eun Ji'yi seçiyorum.

6- En çok görmek istediğiniz K-pop üyesi?
 Lee Jonghyun demek istiyorum. Neden Jonghyun'u seçtim bilmiyorum ama şuan içimden o geçti. Yong Hwa ile Lee Hong Ki' yi de çok görmek isterim elbette. Hiç fark etmez aslında bütün üyeler kabulüm.






En son Yong Hwa ve Hong Ki ikilisinin dizisini izlediğimden midir nedir hep ikisi aklıma geldi. Mp3'üme baktığım zaman Ft Island ve Cn blue şarkıları ağırlıkta demek ki seviyorum ben bunları diye düşünerek yazdım. Cevaplar çok içime sinmedi artık K-pop takip etmediğim için. Sonuçta deli gibi Dong Hae hayranı olduğum zamanlar da vardı.

Mimi Paul Muad-Dib ve Sessiz Gemi'ye yolluyorum.

3 yorum:

  1. Cevaplar güzel hazır mim yapmıyordum yapıcam :3

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkür ederim öncelikle, çok mutlu oldum :')
    Yalnız mimi daha önce yapmıştım maalesef :'(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cidden mi gözümden kaçmış demek ki bir dahaki mime inşallah :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...