Sayfalar

27 Temmuz 2014 Pazar

Mim Çiftler

Evet mimin konusu favori çiftler. Kore dizilerinden beğenilen çiftler yazılmış sanırım genelde. Beni mimleyen Paul ise olaya farklı bir boyut getirmiş çok güzel getirmiş :D

Başlamadan önce belirteyim nerdeyse dizilerdeki bütün çiftleri yakıştırıyorum ben. Fakat bunun üzerine pek düşünmemiştim açıkçası genelde başrolleri çift olarak değil de tek tek değerlendirdiğimden olsa gerek. O yüzden çiftleri biraz rastgele seçtim haberiniz olsun.

1. Jung Eun Ji & Seo In Guk (Reply 1997)














2. Kim Hyun Joo & Lee Dong Wook (The Partner)





3. Park Shin Hye & Jung Yong Hwa (Heartstrings)

















4. Song Ji Hyo & Choi Jin Hyuk (Emergency Couple)





















5. Yoo In Na & Ji Hyun Woo (Queen Inhyun's Man)


6. Kim Sun Ah & Hyun Bin (My Name Is Kim Sam Soon)


7. Jun Ji Hyun & Kim Soo Hyun (Man From the Stars)


8. Sooyoung & Jung Kyung Ho 



















9. Oh Yeon Soo & Kim Ji Hoon (Come Jang Bori)

















10. IU & Wooyoung (Dream High)


















8 numara gerçek bir çift bildiğiniz üzere ikisini de çok severim mutluluklar dilerim ne diyeyim. Diğerleri dizilerden ilk aklıma gelen çiftler. Gerçekte çift olmalarını ister miyim biraz nötrüm bu konuda. Yani dizideki uyumlarına göre seçtim. The Partner dizisine gelince bu çiftin arasında pek romantizm yaşanmadı biliyorum ama iki oyuncuyu da çok sevdiğimden yazdım, sevimli bir ikiliydiler. 5 numaradakiler gerçekti ama maalesef ayrıldılar şuana kadar en çok yakıştıdığım çiftti belki de. Hah bir de Lee Bo Young&Ji Sung çiftini çok yakıştırıyorum ben. Listeyi bitirince bir dünya çift geldi aklıma fakat listeyi uzatmak ya da değiştirmek istemedim. Düşündüm de bir ara k-drama çiftleri hakkında yazı yazabilirim. Çiftler konusunda aile dizileri iyi oluyor genelde, sadece başrol çift değil diğer çiftler de eğlenceli oluyor misal Jang Bo Ri dizisi.

Herkesi mimledim bay.


1 yorum: