Sayfalar

19 Nisan 2014 Cumartesi

Reply 1994'ten Replikler

Diziyi izlerken bir yandan da replik yapıyordum bütün bölümlerden yapacaktım aslında ama sadece ilk on bir bölümden falan yapabildim. Devam edecektim fakat kaç ay oldu şimdi de üşeniyorum açıkcası.












Tek sorun replikleri hangi bölümlerden aldığımı bilmiyorum :) Patateslerin üzerine oturup farketmeyecek kadar inek abimiz :))


Bu telefonu da çok sevdim araya sıkıştırayım dedim.


















































O yaz Seul çok sıcak olduğu için sevimli anne babamız çareyi kapıda yatmakta buluyorlar. Yalnız sadece onlar değil farkettiyseniz.

Hatta o kadar sıcak ki dolapta yaşayanlar bile var :D Babanın tepkisine öl.





























Bu izleyenlerin daha iyi anlayabileceği bir sahne. Çocuk o kadar alıştırma yapıyor ama yine biletçi adam anlıyor taşralı olduğunu. Suratı düşüyor garibimin.




















İsminin hakkını veren Çöp yüzünü paspasla silerkene.




















Bu kardeşi olan herkesin yaşadığı bir durum sanki.



Yol boyunca tuvaletini tutan acuşşinin artık dayanacak gücü kalmayınca karısına yapıştırıyor cevabı :D










Adam nihayet tuvalet buluyor onun da kapısı kilitli. Gayet normal bir tepki (Üç gün güldüm ben bu sahneye)







































Mağazadan meyve alan Seul bebesi Chil Bong herkesi şoka sokuyor.




















Hödük Chil Bong :D

Bu kadar. Devamı gelir mi bilemiyorum. bayss cınımss

11 yorum:

  1. ellerine sağlık çok meraklandım bende izliyim ya ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler umarım beğenirsin :)

      Sil
  2. Bu diziyle ilgili o kadar çok şey dinledim ki kendimi izlemiş sayıyorum :D
    Bu arada mimlendin!
    http://extraterrestretierra.blogspot.com.tr/2014/04/sifreli-oyku-mimi-ve-marquez.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oo mim teşekkürler hemen bakayım :)

      Sil
  3. ismini duymuştum hatta birkaç yerde konusunu da okudum sanki şimdi anımsayamadım ama repliklere ilk kez dikkat ettiğime eminim, izlemeye karar verdim şimdi, ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler yorumun için izle tabi umarım seversin hatta izlemediysen Reply 1997'yi de izlemelisin. Ama iki dizide de kız kimi seçecek çok merak ettiriyolar uyuz olabilirsin o yüzden ben izlerken akışına bıraktım en iyisi merak etmeyip dizinin tadını çıkarmak :))

      Sil
    2. Ay bi de 97'si mi var, dur okuduklarımı da karıştırmış olabilirim şimdi düşününce :D tamam o da aklımda olsun bakarım :)

      Sil
  4. İyisin değil mi? Ses çıkar biraz :/ Yeni yazılar istiyoruum, taze sıcacık ^_^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyiyim canım yuvarlanıp gidiyorum sen nasılsın finaller yeni bitti bir şey yazmaya fırsat olmadı gerçi istesem bulabilirim sanırım ama üşeniyorum yazmaya :D Bakalım bir şeyler izlemeye başlayınca yazarım belki :))

      Sil
  5. Beğenmemiştim ilk baktığımdaa.
    Ama şimdi izleyeceğim sanırımm :D

    YanıtlaSil
  6. Bu diziyi izlediğimde gülme krizlerine giriyordum. Hala aklıma geldikçe gülerim.
    Replikleri görünce gözümde yine canlandı :D

    YanıtlaSil