Sayfalar

12 Şubat 2014 Çarşamba

Kore Dizilerinden Belleğimde Yer Edinen Karakterler

İzlediğim dizilerden aklımda kalan çatlak, değişik, güldüren, sevimli karakterlerden oluşan bir liste oluşturdum kendimce. Subjektif bir liste tabi ki. 


 Can You Hear My Heart - Cha Dong Joo & Bong Ma ru 

En sevilesi çift listesi yapsam o listeye de kesin girerdi bu ikisi. Abi, kardeş ilişkileri çok tatlıydı. İkisinin de gülüşünün harika olması da cabası. Ama bir seçim yapacak olsam Cha Dong Joo'nun gülüşüne ölürüm hani. Maru karakteri ne kadar dengesiz davrandıysa benim o kadar bağrıma basasım geldi. Bu iki adam itinayla sevilir, teslim edilir.

49 Days - Song Yi Soo

Nam-ı diğer ruh bekçisi. Diziye eğlence katan karakterdi bana göre. İçimizi burktuğu yerlerde yok değildi.

Shut Up Flower Boy Band - Joo Byung Hee

Byung Hee'yi sevmek için iki bölüm bile yeterli. İzleyin, sevin, üzülün nihahoho. Oldukça akılda kalıcı bir karakter öyle değil mi?

My Name Is Kim Sam Soon - Sam Soon

Kim Sun Ah oynadığı bütün dizilerde en sevilesi karakterdir gerçi. Ama bu dizide kırdı geçirdi beni. Özellikle "Biçossoyo" demesine hasta olduğum karakter. Diziyi izleyipte 
Sam Soon'u sevmeyen var mıdır acaba? Hayallerini, Hyun Bin'e Sam Shik demesini, hasta kedi gibi çıkan sesini! her şeyini sevdim kısaca. Çok başarılı bir oyuncu ki resimleri bile beni güldürmeye yetiyor.

Reply 1994 / 1997 - Sung Do Il Lee Il  Hwa 

Gerçekte karı-koca olsalar ancak bu kadar uyumlu olabilirlerdi dediğim ikili. Tabi komedi açısından baba karakteri daha üstün. Ama ikisini ayrı düşünemezdim. 94'de de anne-babanın değişmediğini görünce havalara uçtum desem yeri. Kısaca abi çok iyi ya. Bu arada araştırırken iki oyuncunun da dizide gerçek isimlerini kullandıklarını farkettim herhalde bir yanlışlık var deyip başka sitelerden de baktım gerçekten de kendi isiimleriymiş .

I Need Romance - Park Seo Yeon & Kang Hyun Joo
Hem güzel hem komikler daha ne olsun.

Bridal Mask - Kimura Shunji

Sen nasıl bir şeysin ya. Bir karakterin hem suratını dağıtmak isteyip hem de onu çok sevdiğiniz oldu mu? Hah Shunji tam olarak öyle bir karakter işte. Tamam yiğidi öldür hakkını yeme Joo Won da çok iyiydi ama Park Ki Woong öyle iyi bir oyunculuk sergilemiş ki dizi bittiğinde aklımda kalan tek şey Shunji'ydi. Bu arada siz hala izlemediniz mi bu diziyi yahu pes :D Hehe resim ne alaka derseniz çoh hoşuma gitti napayım.

Heirs - Choi Young Do & Han Ki Ae

Lee Min Ho falan yalan olmuş dizide. Diziyi izleme sebebim Young Do kesinlikle. Tan'ın annesine ne demeli lan böyle anne mi olur şaka bir yana ne şeker bir kadınsın sen öyle. Ayrıca bir ruj bir insana bu kadar mı yakışır..

Secret - Jo Min Hyuk
Ji sung'ı sevimliliğin ve karizmanın birleşimi olarak tanımlasak yanlış olmaz sanırım. Düşününce sevimlilik olsun komiklik açısından olsun bu listeye Protect the Boss dizisindeki rolü daha iyi giderdi. Ama bu dizide de çok karizmatikti yahu. Ayrıca Protect the Boss'tan başka şekerler buldum.

The Master Sun - Joo Joong Won
Bu diziden önce So Ji'yi hep put, acıların çocuğu rollerinde izlemiştim, böyle bir dizinin çıkacağını duyduğumda So Ji mi romantik komedi mi olur mu ki? tepkisini verdim tabi. Ama çok yakışmış, bir başka yakışmış. Caanımsın So Ji.

 Gu Family Book - Wol Ryung
Choi Jin Hyuk'un şekerliğinin hat safhada olduğu, karizmasının tavan yaptığı karakter Wol Ryung.. Hepimiz sevdik, hepimiz Seo Hwa'ya sövdük diye düşünüyorum.

Birth of the Rich Man - Boo Tae Hee
Dizi çok ahım şahım değildi ama bu kadın için izlenir. Pastalara olan düşkünlüğünü, sürekli ismini söyleyip durmasını, yosun çorbası yapmaya çalışmasını, babasıyla konuşmalarını her şeyini sevdim. Babasını canlandıran adam da komediydi. Kore dizilerinde ikinci kadın karakteri sevmek hayli zor oluyor, sevdiğim nadir karakterlerden biri de Boo Tae Hee.

Nice Guy - Park Jae Gil
Adam komik gerçekte de dizi de yapacak bir şey yok. Resimde çok anlamlı olmuş. Running Man'de de çok sevmiştim kendisini.

Hana Kimi - Nakatsu
Dream High - Shi Kyung Jin 
Ben bu kadını normalde de çok severim varsın estetikli olsun çok güzel bence. Başta çok gıcıktı ama aşık olunca tam bir şeker çuvalına dönüşüyor.

Dream High 2 - Rian
Rian'ın iyi bir özelliği yok ki.. O nazik bir pislik, gözleri yapıştırıcıyla yapışmış gibi, yüzünü tuval zannediyor ama seviyorsun işte heh başta çok uyuz olmuştum ayy bir de Kang Sora'yı tutuyordum takım tutuyorum sanki peh neyse sonra 5-0 öne geçti Rian.

The Princess Man - Lee Se Ryung
Moon Chae Won da çok sevdiğim bir aktris. İlk izlediğim dizisi Princess' Man olunca nasıl sevmeyeyim değil mi?

Greatest Love - Dokgo Jin
Dokgojin'in kalp monitörünü nasıl unutabilirim.. 

Secret Garden - Oska
Böyle gözlerinin sürekli nemli nemli olmasına bayıldığım adam. 

Queen Inhyuns Man - Choi Hee Jin
Secret gardenda gönlümü çelen Yoo In Na bu dizide tatlılıkta kademe atlamıştı ama Man From the Stars'daki karakteri ne öyle ya :/

Skk Scandal - Yeorim
Renkli, allı pullu kıyafetlerine, şekerliğine öldüğüm karakter. Bir yerde siyah kıyafet giyiyordu hayalete benzedim diye yakınıyordu sanırsam çok komikti.

Protect the Boss - Seo Na Yoon & Başkan Cha





Protect the Boss deyince akla Ji Sung'ın şekerliği gelir aslında. Ama ben Na Yoon'a bayıldım çünkü ikinci kadınları sevmek zor yani. Başkan Cha'ya gelince sen ne sevimli ne komik babasın ya.. Ji Sung'ı dövdüğü sahnelere kopuyorum.

You Are Beautiful - Jeremy
Normalde yolda yürürken saçını bu renge boyatmış bir erkek görsem suratına tükürmem ama işte Jeremy <3

Oh My Lady - Min Ji
Zaten Oh My Lady'e o kadar dayanma sebebim Siwon'un baklavaları pardon dilim sürçtü tatlılığı diyecektim ve bu şirin varlıktı. Bütün resimlerini eklememek için kendimi zor tuttum. Yerim seni.

Gumiho - Mi Ho
Her şeyi mi yer bir insan. Pardon insan mı dedim ben. Diş macununu bile yediği bir sahne vardı. Bu dizi yüzünden deli gibi et yiyesim geliyordu sürekli. Kendisini aç bırakırsa Dae Woong'u seni yerim diye tehdit ediyordu bir de. Hatırlayınca tekrar izleyesim geldi.

My Girl - Ju Yoo Rin
My girl'ü komik ve izlenebilir kılan Ju Yoo Rin karakteriydi. Çok kolay yalan söylemesi, konuşması, hayalleri unutulmaz. Hoş Lee Da Hee'yi artık hiç tatlı bulmadığım gerçeği var bir de. Zaten My Girl'deki hali iyiydi neden tekrar estetik yaptırdığını anlamış değilim. Mimik kalmamış kadında. 

Playful Kiss - Bong Joon Go
Dizinin başlarında hiç sevmediğim halde -ama o ne biçim saçtır, giyiniştir yani- sonralara doğru oldukça komik buldum kendisini.

A Gentlemans Dignity - Choi Yoon & Lee Jung Rok

Bu dizideki herkes çok şirin de hepsini koyamazdım sonuçta. Me Ah Ri çok şekerdi mesela. Sonuç olarak Yoonie Oppa ve çapkın Jung Rok'ta karar kıldım. 

Reply 1994 - Sam Chung Po
Tipine bakmak yeterli gülmek için :))

Off sonunda bitti canım çıktı; karakterlerin ismini bul, resimlerini bul derken. Genel olarak baktığımızda başrollerden ziyade yan rollerden seçmeye çalıştım. Çünkü başroller her türlü akılda kalır sonuçta. Ayrıca daha çok komik ve sevimli karakterleri seçtim. Karizmasından ya da oyunculuğundan dolayı seçtiklerimde var tabi.