Sayfalar

22 Ocak 2014 Çarşamba

I Need Romance ~ Bana Aşk Lazım

Diziyi bitirip geldim hemen soğumadan yazayım dedim. Çünkü aradan zaman geçince hiç yazasım gelmiyor, olaylar beğendiğim kısımlar aklımdan çıkıveriyor. Bridal Mask hakkında yazmaktan vazgeçtim o yüzden. Zaten o dizi anlatılmaz yaşanır arkadaşlar hemen izleyin derim ben.

Dizimiz 30lu yaşlarındaki üç kadının aşk hayatını anlatıyor. Başrol kızımız In Young sevdiği erkek tarafından aldatılmış ama yine de ondan vazgeçememiştir. İkili on yıldır beraberlerdir. Günün birinde In Young Kim Sung Soo ile aralarındaki romantizmin bittiğini farkeder, ilişkileri alışkanlık haline gelmiştir. Sorun bunu fark eden tek kişinin In Young olmaması :D Ne güzel anlattım vayy be.

In Young bir otelde çalışmaktadır ve işinde oldukça başarılı bir karakterdir. Sevgilisinin onu aldatmasına karşın o sevdiği adama sadık bir kadındır. Oldukça şirin bir rolü vardı Jo Yeo Jung'un. Bazı hareketleri beni çok eğlendirdi. Tabi sinirimi bozduğu anlar da oldu. Ama genel olarak güçlü bir karakterdi. Açıkcası ilk bölümleri izlediğimde ezik olduğunu düşündüm ama hiç de öyle çıkmadı. Aksine yeri geldiğinde lafı gediğine koymayı da bildi hani. Gerçi ezik davrandığı yerler de vardı şimdi düşündüm de. Nasıl desem kadının bazı davranışları çok hoşuma gitti bazı davranışları ise mantıksız geldi. Biraz çelişkili buldum karakterini. Haha sürekli hayal kurması vardı bir de tam diyorum gerçek, yine hayal çıkıyor tam manyaktı anlayacağınız.

Hah öyle kızın bir bakışıyla duvara yapışırsın oh olsun :D


Kim Sung Soo rolünde Goong'tan hatırladığımız Kim Jeong Hoon var. Açıkçası bu adamdan pek bahsedesim yok. Al kafasını sürt duvara.





Kang Hyun Joo In Young'un arkadaşı, başarılı bir avukat kendisi. Üç yıldır birlikte olduğu adamla evlilik yolundadır ama işler pek umduğu gibi gitmez. Ay bu kadına bayıldım ben, verdiği kararlar beni öldürdü.




Hyun Joo kendinden geçerkene :D
Kitaplardan hayatı öğrenebileceğine inanan Hyun Joo




Bu adama bayılmıştım başta ama izledikçe cazibesini kaybetti izleyince ne demek istediğim anlarsınız :D Gülüşü çok hoş değil mi.







    Bu sahne çok komikti adamın burda bekliyorum demesine koptum. Gerçi kız utancından çıkamadı dışarı ama olsun.


Ve Park Seo Yeon kızımızın diğer arkadaşı. Güçlü, açık sözlü hiçbir şeyden korkusu olmayan bir kadın. Erkekleri parmağında oynatıyor, bir erkekle üç aydan fazla beraber olunmaması gerektiği görüşünde. Bu kadına bayıldım her şeyi pat pat söylemesi hoşuma gitti. Süsten bakımlı olmaktan vazgeçemeyen biri,  bir bölümde artık düzelip saf haline geri dönmeye karar veriyordu, güzel bir elbise görünce hemencecik kararını unutuveriyor tabi ki :D



Alex In Young'un otelden arkadaşı Seo Yeon'un ağına düşenlerden
 Acayip şekerdi adam al eve besle yani :D













İşte benim diziyi izleme sebebim Bae Sung Hyun rolündeki Choi Jin Hyuk. Başrol kızımızla otelde birlikte çalışıyorlar. Böyle bir adam beni sevse kafayı yerdim herhalde mutluluktan her yerinden karizma tatlılık fışkırıyor adamın. Gu family Book'dan beri hastayım Choi'ye. Daha önce Pasta ve Panda and Hedgehog dizilerinde de beğenmiştim ama asıl beni etkileyen Wol Ryung rolündeki haliydi.
Al bunu da eve götür besle <3













Diziye dair;

>> Kızların üçünün birlikte Tae Woo'dan aldıkları intikam harikaydı bir intikam ancak bu kadar etkili olabilirdi.
>> Dizideki kadınların hepsinin bakımlı, güçlü olması elbette dizinin artılarından. Gerçi başrol kızın pasaklı olduğu yerler de yok değildi :D
>> Bu dizi öyle bildiğiniz kore dizilerinden değil. Hiç de öyle edepli, masum kisslerin olduğu dizilere benzemiyor aksine diğer romantik komedilere göre oldukça cesur. Ben bunu artı olarak görmüyorum tabi başta bayağı garipsedim zaten ama sonrasında pek rahatsız etmedi.
>> Dizi beni çok eğlendirdi sıkıldığım atladığım yerler de oldu ama sadece flashbackleri falan atladım biraz. Zaten tvn dizisi olduğundan bölümler 45 dakika dolayısıyla çabucak bitti. Diziyi beğenip beğenmediğime gelince sonu biraz gıcıktı ama çok da sinir olmadım genel olarak sevdim ama öyle herkesin seveceği bir dizi değil bence diziyi çok beğenenler de gördüm sövenler de :D ben orta karar olduğunu düşünüyorum zaman kaybı değildi yani, kızların arkadaşlık ilişkileri çok güzeldi dizinin sinir bozucu kısımlarının yanında izlemeye değer kısımları da vardı. Bence izleyecek dizi bulamıyorsanız bir göz atmanızda fayda var.



Biraz da SPOİLER!

Açıkcası kızın Bae Sung Hyun'un seçmemesine üzüldüm. Ama kızın açısından bakınca da çok mantıksız görünmedi. Mantıksız olan sonunda Kim Sung Soo' ya dönmesiydi. Sonunu öğrenince bırakacaktım aslında ama izleyince düşündüğüm kadar sinir olmadım. En azından çocuk hatasını anladı tabi yine de affetmezdim ben olsam. Sonunu beğendim ikisinin de birileriyle tanışıp hemen benim sevgilim var demeleri hoştu. Seo Yeon'un fotoğrafçıyla olmasını bekliyordum ama kişiliğinden ödün vermedi yine kiçibe :D


Düzenleme: 
Dizide çalan şarkılardan bahsetmeyi unutmuşum. Şarkılar da dizinin kendisi gibi eğlenceliydi. Ama çoğunlukla yabancı şarkı çaldı. Bir tek son bölümde korece şarkı çaldığını duydum daha önce çaldıysa da farketmemişim demek ki.


  Dizinin genelde sonunda çalan şarkı. Güzel, beğendim.














 Bu Hintçe şarkı da diziyi daha da eğlenceli hale  getirmişti bence iyi bir seçim olmuş.


Şimdilik hoş kalın.

3 yorum:

  1. Heey nasılsın?
    Biraz kafa dağıtmaya geldim yazılarını okudum ses edeyim dedim :)
    Bir ara benim de bu diziyi izleyesim gelmişti Kim Jeong Hoon için ama pek iyi tepkiler yoktu ben de vazgeçmiştim. Madem beğendin Hazirandan izlerim belki :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Heyy hoşgeldin bloguma. Ne güzel yazılarımı okuyan biri varmış demek :D Hımm şöyle ki bana eğlenceli geldi ama diziye sinir olanlar da var. Gereksiz yerleri atladığımdan mıdır nedir sıkılmadım ben izlerken. Canın çekiyorsa izle tabi ama çok güvenme bana bazen garip zevklerim olabiliyor :D

      Sil
    2. Var tabii :D ben de atlaya atlaya izlerim o zaman tamamdır :))

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...