Sayfalar

4 Ocak 2014 Cumartesi

Birkaç Şarkı Paylaşıp Kaçayım En İyisi..

Merhaba arkadaşlar yine uzun zaman oldu yazmayalı. Aslında bir süre daha yazmamayı düşünüyordum. Finaller geldi çattı, bense gece gece müzik dinliyorum sonra dur kolayından bir post yazayım, çok boşladım bloğumu dedim öyle işte. Neyse yarıyıl tatilinde inşallah telafi edeceğim efenim. Dur bak düşündüm de ortaya karışık bir yazı olsun bu hahah gece gece manyaklık çöküyor üstüme. Bu aralar ne yapıyorum ben ya sahi hiçbir şey yaptığım yok ne bir heyecan ne bir atraksiyon. Her zamanki gibi dizi izliyorum. Üç beş kore dizisini aynı anda götürüyorum resmen. Man From the Stars, Pretty Man, Heirs, Jumong, Future Choice bunlar devam ettiklerim. Secret ve Bridal Mask'ı yeni bitirdim ikisi de harikaydı. Yazı yazmak istiyorum bu ikisi hakkında ama taze taze yazmak gerekiyor sonrasında beğendiğim kısımları, ayrıntıları unutuveriyorum. Vaktim olursa özellikle Bridal Mask dizisinden bahsetmek istiyorum.
Hah buldum geçenlerde birkaç kitap aldım kendime.

 

Bu üç kitabı aldım. Kuyucaklı Yusuf'a başladım ama kaç gündür bitiremedim. Ah ah eski ben olsam bir günde rahatlıkla okurdum. Şimdilerde günde 100 sayfa okumak bile imkansız geliyor. Eskisi gibi kitap okuyamıyorum, kitaplardan eski tadı alamıyorum nedense hep aynı, tahmin edilebilir şeylermiş gibi geliyor. Yani nasıl desem beğeniyorum beğenmesine de eskisi gibi heyecanla okuyamıyorum. Eskiden saatlerce kitap okurdum sırf sonunda ne olacak acaba merakından. Şimdiyse o merak kalmadı bende. Hala kitap görünce alma isteği oluyor ya da büyük bir kütüphanem olsun istiyorum ne bilim ayraç biriktiriyorum ama okumaya gelince yok arkadaş olmuyor. Birkaç senedir böyleyim. Eskiden senede rahat 50-60 kitap okurdum şimdi 10-15 tane anca okuyabiliyorum. Sürekli dizi izleyesim geliyor bence kore dizileri yüzünden bütün hayatımı mafetti bu çekikler ortalamam düştü, kitap okumaz oldum pöff :D

Hımm şarkı paylaşacaktım dimi tüh tüh bir de unutkan olduk iyi mi hep o bilgisayardan yüzünden (anama atıfta bulundum burnumda tütüyor kadıncağız)


Aslında keşfedeli baya oldu ama hala çok seviyorum.  Bu şarkıyı dinleyince otomatik olarak rahatlıyorum  sanki.


Diziyi izleyeli iki buçuk sene oldu ama şarkıyı yeni keşfediyorum iyi mi hahah :D Aslında şöyle ki diziyi izlerken şarkının müziği hoşuma gidiyordu ama özellikle şarkıyı açıp dinlememiştim hiç. Bir de başlarda pek dizi müziği dinlemezdim ben. Öyle dizide beğendiklerimi diziyi açıp açıp dinlerdim ama yok mp3e atayım, kusana kadar dinleyeyim nerdee. Şimdiyse varsa yoksa dizi müziklerini dinliyorum. Bu şarkıyı geçen öyle aklıma geldi dizinin müziklerine bakayım dedim ay dedim ne ka güzel bir şarkıymış hemencecik attım mp3e kusana kadar dinliyorum şimdilerde.


Monstar dizisine başlayalı baya olmuştu aslında ama  son bölümlerini baya geç izledim, dolayısıyla şarkıyı da  geç keşfetmiş oldum. Harika şöylemişler ya hele Kim  Ji Soo, Dream High 2 de çok beğeniyordum bu  adamın sesini. Dinleyin harika. Şarkının anlamı çok  hoşuma gitti lakin altyazılı versiyon bulamadım. Bu  arada orjinali Busker Busker-First Love. 

No Min Woo'nun sesine bu tarz şarkı çok iyi gitmiş  bence. Bayıldım şarkıya, insanı coşturuyor resmen. 

Yabancı dizi olarak Sherlock dizisine başladım. 3.bölümdeyim tam da tahmin ettiğim gibi harika bir diziymiş. Bayadır izlemeyi düşünüyordum ama bir buçuk saat gözümü korkutuyordu nihayet izledim. Bir de Doctor Who'ya başladım, aralardan biraz izlemişliğim vardı dedim yarım yamalak olmuyor baştan izleyeyim en iyisi böyle işte hayatım aynı tas aynı hamam...Pöff..

Not: Ne düşük cümleler kurmuşum ben öle. Pöff hasretlik çekiyorum zor hayat..Hala düşükten gidiyorum..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...