Sayfalar

22 Temmuz 2013 Pazartesi

Wreck It Ralph - Oyunbozan Ralph

Yine ben...Dedim bir şeyler yazmanın vakti geldi so bu harika animasyonu tanıtmaya karar verdim.


Konu: Ralph Fix-It Felix oyununun kötü adamıdır. Ama aslında kötü olmak istemiyordur, çöplükte yaşamaktan, bütün ödülleri, övgüleri Felix'in almasından yorulmuştur. Oyunun 30.yılında Felix ve apartman sakinlerinin kendisinden habersiz kutlama yaptıklarını görür. Ve kapılarını çalar. Eve sığamayacak kadar büyük olduğu için ortalığı yıkıp durur. Apartman sakinleri onu istemeyince onlara kendisinin de bir madalya kazabileceğini göstermek ister. Ve şansını başka bir oyunda dener.

Gerçekten konu olarak oldukça orjinal bir animasyondu. Sugar Rush oyununa bayıldım.
Fix-It felix oyunu da eskiden oynadığım bir oyunu hatırlattı bana. İnsanı çocukluğuna götüren bir film. İnsan oynadığı oyunları görünce mutlu oluyor. Mesela Pacman. Karakterler de çok sevimliydi. Filmin içerdiği mesajlar olsun müzikler, görsellik olsun çok güzeldi. Yer yer duygulandım yer yer güldüm, son yılların kurgu bakımından en iyi animasyonlarından biriydi bence.










Vanellope karakteri ne kadar şekerdi öyle yanaklarını mıncırasım geldi. Konuşmalarına da hasta oldum. Genel olarak animasyonları dublajlı izlerim ama bu filmin alt yazılı halini daha çok sevdim. Dublajlı da izlenebilir ama dublaj daha komik yapmamış o yüzden orjinal izlemenizi tavsiye ederim.







Bu da Felix her şeyi düzeltmesine koptum :D
Haha bunlar da sugar rush polisleri :D

Bitiş şarkısını sevdim. Owl City'nin şakısıymış. İlk kez bir animasyonun müziklerine baktım. Bir yerde de Rihanna'nın shut up and drive şarkısı çalıyordu.

.                                                                           
                 

4 yorum:

  1. Cidden çok sevdim bu animasyonu.Hatta bi kaç kez izledim bıkmadan.Çok mantıklı ve bir o kadar eğlenceliydi.Kötü adamların terapisinde Mario nun ejderhanısı görmek çok hoştu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de izlerim tekrar evet ejderhanın olması hoştu çocuk filmi değildi güzeldi :)

      Sil
  2. ben bunu seyrettim sonu çok güzel :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...