Sayfalar

26 Temmuz 2013 Cuma

Friends ~ İlk Sezonun Ardından

Bugün de geç keşfettiğim bu harika diziden bahsetmek istiyorum. 94 dizisi diye bir türlü izlemek içimden gelmemişti hatta kesinlikle izleme listemde olmayan bir diziydi. Tabi bu sene yaz için geniş çaplı dizi araştırması yaptığım için friends dizisi sürekli gözüme çarpmaya başlamıştı. Sonra 10 sezon olduğu gerçeği vardı. Neyse nihayet başladım ilk bölümü izleyince çok fazla sitcom gülüş olduğunu düşündüm ama sonra izledikçe alıştım tabi. Her karaktere ayrı ayrı bayıldım. Şuan için en çok hangi karakteri sevdiğime karar veremedim sonraki sezonlarda fikrim değişir kesin. Gülmenin garanti olduğu bir dizi hani gülmese bile (nitekim bazı sahnelerde çok komik olmasına rağmen sitcom gülüş kaynaklı gülemedim) insan eğleniyor.

Dizi 20li yaşlardaki 6 arkadaşın başından geçen komik olayları anlatıyor.

Karakterler:

Rachel - Jennifer Aniston

Romantik filmler deyince ilk aklıma gelen isimlerden biri Jennifer sanırım. Çok sevdiğim bir oyuncu değildi normalde ama bu dizide sevdim. İstemediği evlilikten kaçan Rachel eski arkadaşı Monica'yla karşılaşır. İki arkadaş aynı evde yaşamaya başlarlar. Rachel bir kafede garson olarak çalışmaya başlar ama garsonlukta berbattır. Dizi yayınlanırken Jennifer'ın dizideki saçı bayağı popüler olmuş o yıllarda The Rachel deniliyormuş o saç modeline. O yıllarda ne kadar gençmiş ses tonu.








Beceriksiz garson Rachel  :D











Monica - Courtney Cox:

Dizi yorumlarına baktığım zaman en az sevilen karakterlerden birinin Monica olduğunu gördüm. Ama ben çok sevdim çok güzel bir kadın tabi ilerleyen sezonlarda fikrim değişebilir. Titizlik, düzen manyağı bir karakteri oynuyor dizide.









Phoebe - Lisa Kudrow:

Dizinin uzaylısı. Farklı fikirleri, garip şarkı sözleriyle beni oldukça eğlendiren bir karakter. Ayrıca dizide ikizi var. "Yüzü olan hiçbir şeyi yemem" lafına çok gülmüştüm. Vejetaryen oluyor da kendisi :D












Ross - David Schwimmer:
Dizinin en sevimlisi, Monica'nın ağabeyi, Rachel'a aşık bir karakter. Masum yavru köpek bakışlarına çok gülüyorum. Maymunuyla olan diyaloğuna, ilişkisine bayıldım. Maymun zaten ayrı bir olaydı Ross'a bildiğin trip atıyordu hayvan :D








Ross'un paraşütlü jetonu :D İlk replik denemem bu arada


















































































Chandler - Matthew Perry:
İlk başlarda pek ısınamadığım sonrasında beni en çok güldüren karakter. Özellikle 7.bölümdeki tipine bayıldım. Dizinin espri makinesi desem yanlış olmaz sanırım.













Sigarayı bırakan Chandler'ın sigarayla savaşı
sonrasında gizli gizli içtiği sahneler kopmalık :D












Joey - Matt Leblanc:
Dizinin çapkını. Aynı zamanda Chandler'ın ev arkadaşı. İşi olmayan bir aktör. Çoğu zaman yapılan imaları bile anlamıyor tam saf yani :D Joey'nin How you doin'? sözü o dönemde oldukça kullanılan bir ifade olmuş. Yani Friends dizisinin toplum üzerindeki etkisi büyükmüş.










Cenazede bile maç dinlenir mi yuh :D











Gerçekten harika oyunculara sahip bir dizi. Oyuncular yaşamış sanki diziyi. Konuk oyuncu olarak George Clooney vardı bir bölümde sonraları bir sürü oyuncu daha konuk oluyormuş gerçi. İzlemek isteyeniniz varsa unutulmaz filmler sitesinde 720p olarak bulabilirsiniz.

Edit: Unutulmaz filmler sitesinde bölümler silinmiş. Dizimag sitesinde bulabilirsiniz.

Not: Gifler bana aittir.

11 yorum:

  1. yani aslında bayağı eski bi dizi ben de tereddütle bakıyordum listeye ekleyeyim bunu peki sezonlar kaçar bölümlük?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uzun bir dizi 200 falan toplam ama 20 dk olduğu için çabuk geçer yani bi de 3. sezondan sonra daha da güzelleşiyormuş galiba :)

      Sil
    2. biz onu Türk usulü yapalım bi bölümü 80 dakika olarak düşünürsek 50 bölümlük bi dizi çıkıyor karşıma ivet izlenebilirmişim yazdım bunu :)

      Sil
    3. :DD Ben de kore dizisi mantığıyla düşünüyom hep 70-80 bölüm falan izlenir izlenir :))

      Sil
  2. Bende eski diye bu diziye hiç başlamadım ama HIMYM'da çok benzetiyolar..o yüzden artık başlamam lazım hemde paylaştığın ve yazdığın şeyleri sevdim..Başlamayı düşünüyorum.Tavsiyen için teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hımym seviyorsan bu diziyi de seversin ister istemez hımym'ın diziden etkilendiğini farkediyorsun. Bence ilk sezonu izle sevmezsen de biraz daha devam sonra sevmezsen izleme :D

      Sil
  3. en yakın zamanda başlamak istiyorum iyi oldu bu postu hazırladığın^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Komedi seviyorsan kesin seversin başla başla :)

      Sil
  4. Aaa bu dizi 20dk lık mıymıış, ben başlamak istiyordum ama sezonları görünce gözüm korkmuştu açıkçası, bu blogdan sonra bende başlamaya karar verdim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir başladın mı izletiyor kendini^_^

      Sil
  5. 2 defa bitirdim, 3. tekrarı izlemekteyim. Seinfeld ile beraber en sevdiğim sitcom'lardan biri. Bir süre sonra o karakterlerin arkadaşı olmayı isteyeceksin :)

    İnsanların dostluğa bakış açısını değiştirebilecek kalitede.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...