Sayfalar

9 Temmuz 2013 Salı

Birkaç Şarkı :)


Monstar dizisinden nocturne adlı şarkı. Diziyi izlemeyi düşünmüyordum aslında. Hep aynı şeyler, ergen dizisi falan diye. Bir de nedense kızın oyunculuğu kötüymüş gibi bir his vardı içimde. Ama kız çok sevimliymiş, oyunculuğu da hiç fena sayılmaz hani. Yani diziye bu kız ve şarkılar için devam etmeyi düşünüyorum yoksa kötü bir dizi olmasa da çerezlik bir dizi. Neyse bu şarkıya ciddi anlamda bayıldım kızın sesi de harika

Jayesslee - Payphone

Jayesslee - Secrets

Bu ikizlerin yaptığı coverlara bayıldım. Sesleri de kendileri de çok güzel. Youtube'a Jayesslee yazarsanız diğer şarkılara da ulaşabilirsiniz. Gangnam Style'ı da söylemişler. Gerçi Psy gibi değil de daha farklı yorumlamışlar. Dinlemenizi tavsiye ederim.

Beetlejuice - Jump in the line
















Bu da Beetlejuice filminden. Çok eğlenceli bir şarkı. İnsanda dans etme isteği uyandırıyor. İyi dinlemeler.

2 yorum:

  1. Ben de Monstar'ı izlemek istiyorum ama dizi izlemek çok zor benim için. :) Jayesslee'yi bir kaç hafta önce keşfetmiştim ben de. Çok tatlı kızlar ve gangnam style'ı PSY'dan iyi söylemişler bence hihihih :D Jump in the line da çok hoşmuş :D İspanyol müziğine benziyor^^

    YanıtlaSil
  2. Hahah bence de ilk dinlediğimde tuhaf gelmişti ama çok hoşuma gitti Psy'dan daha iyi söylüyorlar demiştim. Benziyor dicem ama İspanyol müziğinden pek anlamam :)

    YanıtlaSil