Sayfalar

15 Temmuz 2013 Pazartesi

Ben Kimim - Yine Mim Evet

Açıkçası şu mim olayına bayılıyorum. Bedavadan konu buluyorsun çok hoş yani :D Beni Paul Muad-Dib mimlemiş sağolsun varolsun :)

Ben Kimim?
Yalnız bu soru o kadar geniş kapsamlı geliyor ki ne yazacağımı bilemedim. Ben dışarıdan bakıldığında ilk etapta hatta sonraki etaplarda da sessiz biri gibi görünürüm. Ama gerçekten yakın olduğum, yanında kendimi rahat hissettiğim birkaç pipıl var ki onlar bilirler ne kadan geveze olduğumu. Bir rivayete göre ayna kırmada ya da kırıp dökmede diyelim bir numarayım ki evdeki bir takım aynaların yerindeki boşluk sizi tatmin edecektir umuyorum. Sanırım tam bir ev sevdalısıyım kendi evimde ne kadar kalırsam kalayım sıkılmıyorum sürekli dışarı çıkma arzum 13 yaşımda kayboluverdi sonra birden evdeki koltuğuma bağlanıverdim. Üşengeçlik neyse o hepimizin derdi. Adım Hilal bu arada hala bilmeyen varsa. Burcumdan (kova) kaynaklı mı bilemedim ama genelde insanların beni anlamadığı duygusuna kapılıyorum. Biraz da uzaylıyım sanki. Bir de bazı konularda diğer insanlarla aynı şeyleri yapmam yani ne mi demek istiyorum şöyle mesela herkes yolun bir tarafında mı yürüyor ben öte tarafa geçerim herkes o yolu mu yürüyor gider farklı bir yol çizerim bazen. Yalnız kalmaktan da çoğu zaman zevk alıyorum sanki takıcam kulağıma müziği yürüyecem bir başıma. Bazen de kalabalığa bayılıyorum. Neyse detaylı bilgi için şu yazıdan devam edin lütfen. (Hah bir de tıklayıp yeni görüyorsan o yazıyı gerçekten harika bir okuyucusun dicem ne diyeyim :'( )

Bloğunun Adı Nerden Geliyor?
Çok güzel bir soru fakat lakin ama benim bloğun adına bakarsanız hikayem yok diye bas bas bağırıyor. İlk açtığımda bloğum adsız kalmasın diye "Oradan Buradan Biraz Da Şundan" yazıvermiştim. Tabi bir süre sonra bu ad yapışıp kalınca değiştirmek istemedim ki yine bir gün esiverdi yeter ki değişsin şu isim diyerek "Bir Filmkoliğin Güncesi" yapıverdim. Öncekinden iyi ama kabul edin. Filmleri sevdiğimi anladınız varsayıyorum.

Blog Açmaya Nasıl Karar Verdin?
Çok eskiden bir blog açmıştım ama naptığımı bile hatırlamıyorum ne oldu o bloğa acep. Sonra Kore sevdam başladıktan sonra Uzakdoğunun Yakın Hali adlı bloğu keşfettim. Çok hoşuma gidince bir tane de ben açayım dedim ama kısa sürede kimse okumuyor, kendi kendime yazıyorum dürtüsü gelince kapattım. Sonra bu bloğu açtım . Dedim bu sefer pes etmek yok işte gördüğünüz gibi 1 sene oldu ben açalı.

Neden Yaşam Bloğu?
Pas geçtim bu soruyu.

Kişiliğim?
Tüh yeni gördüm bu soruyu o zaman sizi direkt Ben Kimim? sorusuna postalıyorum.

Hoşlandıklarım?
Hehe ramazan ramazan hediyem olsun :D
Yemek yemekten hoşlanırım. Film izlemek, dizi izlemek ruhumun gıdası zati. Müzik dinlemek o ayrı bir olay. Hediye almaktan acayip hoşlanıyorum yetkililere duyurulur. Sevdiğim insanlarla sevdiğim şeyleri yapmak en büyük mutluluklarımdan. Sürekli yeni bloglar keşfetmeyi, okumayı seviyorum. Kitapları çok seviyorum. Tabi ayraçları da. Çok geniş bir soru olduğundan aklıma başka bir şey gelmiyor. Yani hoşlandığım bir sürü şey vardır. Sahilde yürümeye bayılıyorum  deniz kokusuna da. Kitap kokusuna bayılıyorum. Bir şeyler keşfetmekten zevk alıyorum.


Hoşlanmadıklarım?
Burası tam bir dipsiz kuyu :D Kendisini hiç ilgilendirmeyen bir sohbete dalıp taraflardan birini çürüten insanlardan, hiçbir şeyi üzerine alınmayan ve her şeyi üzerine alınanlardan, eve gelen misafirin evi kendisinin bellemesinden, izinsiz eşyalarıma dokunanlardan, sevdiğim şeylerin eleştirilmesinden, uykumun bölünmesinden, sevdiğim bir yemeğin ben yiyemeden bitmesinden, yalnız bir şey yapmak istediğim zaman bunu anlamayıp yapışan insanlardan, zencefilden, duygu sömürüsü yapıp kendini haklı göstermeye çalışılmasından ve alakasız bir şeyi alakasız yerde koz olarak kullananlardan vs vs...Şimdi bunu okuyunca hiçbir şeyden hoşlanmadığımı her şeye sinir olduğumu düşünmeyin bunların hepsinin bir yeri, zamanı, kişisi var. Biri bunlardan birini yaptı diye illa sinir olacağım diye bir şey yok.

En Çok Sevdiğim Makyaj Malzemem?
Gri göz kalemim siyah da olur tabi. Göz kalemi dışında başka bir şey sürünce genel olarak rahat edemiyorum. Sevip kullanmadığım şeyler var mesela rujlar. Fondöten, allık dışında seviyorum makyaj malzemelerini.

Çantamda olmazsa olmazım?
Çanta olmazsa süper olur :D Ne bilim parasız olmaz :P Aynasız olmaz.

En Son Okuduğum Kitap?
İki cami arasında aşk. Ne kitap ama değil mi yarısı boş hehe. Şuan Michael Ende'nin Bitmeyecek Öykü diye bir kitabını okuyorum cidden bitmeyecek gibi (çocuksu geldi)


Çok eğlendim yazarken umarım siz de eğlenirsiniz.
Kore Delisi
Ya leyl
Doğu Denizi
Ayss
Sessiz Gemi
Süpercell

Umarım cevaplarsınız :) Başka yazmak isteyen olursa çekinmeden yorum atabilir.

21 yorum:

  1. Mim kabul edilmiştir :P Teşkür ederiz :P

    YanıtlaSil
  2. teşekkürler canım, bu hafta sınavım var ama ondan sonra cevaplayacağım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabi istediğin zaman cevaplayabilirsin :) Sınavında başarılar :)

      Sil
    2. tekrar teşekkür ederim :) hava çok sıcak bakalım sağ kalacak mıyım sınavlarda :)

      Sil
    3. mimi yanıtladım çingu :)

      Sil
  3. Bu arada demeden geçemicem yalnızlık konusundaki fikirlerine katılıyorum. Bende severim evde kendi hobilerimle uğraşmayı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet insan arada yalnız başına kalıp kafasını dinlemek istiyor :)

      Sil
  4. Teşekkür ederim. Çok mutlu oldum ^^ En kısa zamanda cevaplarım.

    YanıtlaSil
  5. Çoğu yeri "bende aa bende ya" tarzı iç ses ile beraber okudum. Güzelmiş bu mim daha yakından tanımam imkanı vermiş :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ben de sevdim bu mimi yazını da okudum güzel olmuş benim doğum tarihim de 7 şubat bu arada :)

      Sil
    2. Tüh iki gün daha bekleyememişim tam ikiz olurduk :D

      Sil
  6. hoşlandığımız her şey ortak sanırsam^^
    Mim için de çok teşekkür ederim canımcım uzun zamandır üşengeçlik yapıyordum zaten yeni post için en kısa sürede yazacağım inşallah :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benimle aynı kafadan insanları görünce çok mutlu oluyorum yahu teşekküre lüzum yok :D :))

      Sil
  7. Sağol yavrum, hemen yapıcam mimi ^_^

    YanıtlaSil
  8. Yazını bu kadar geç gördüğüm için kusura bakma, en kısa zamanda cevaplıcam.

    Not: Bloğuna gündüz geldim ama yemek resimlerini görünce geri kaçtım. Çok şükür şimdi karnım tok rahat rahat yorum yapıyorum:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiç önemli değil :D çok güzeller dimi bakmaya doyamıyorum ben :P

      Sil
  9. hemen hemen benziyor bazı özelliklerin bana bu arada bloguna bayıldım yeni katıldım bende blog alemine bende beklerim http://suakolik.blogspot.com/bloguma

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler ilk firsatta bloguna goz atacağım.

      Sil
  10. Alielle yapmak istersen bi mimin var bende :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...