Sayfalar

12 Temmuz 2013 Cuma

Ailee & Henry

Bu sene k-popu hiç takip edemedim. Şöyle youtube'da gezineyim yeni şarkılar keşfedeyim dedim ki iki harika şarkı buldum.

Ailee - A's Doll House - U&I

Aslında şarkıdan ziyade Ailee'nin sesine bittim. Şarkı da hoş gerçi. Ne yalan söyleyeyim uzun zamandır Ailee'nin şarkılarını dinlemeyi düşünsem de bir türlü dinlememiştim neyse geç olmasın güç olmasın diyerekten bugün açıp Heaven'ı dinledim ve bayıldım sesine. Bu klip de yeni çıkmış sanırsam. 

Henry - Trap
Bu harika şarkıyı ben hariç herkes dinlemiş gibi bir his var içimde ama yine de paylaşayım dedim. Hala dinlemeyen varsa dinleyin çabuk. Taemin ve Kyuhyun'un söylediği yerlere özellikle bayıldım. Tabi Henry zaten yetenek abidesi de bu çocuk önceden daha kiloluydu sanki yüzü kaşık kadar kalmış böyle şeker çocukları zayıflamış görünce alıp besiye çekesim geliyor.

6 yorum:

  1. Ailee nin Halo yorumunuda dinlemenizi tavsiye ederim :)

    YanıtlaSil
  2. Onu da bugün dinledim güzel söylemiş beğendim :)

    YanıtlaSil
  3. ailee'nin klip de ses de çok güzel bu şarkıda. favorim oldu iki günde.
    henry'i dinlemeyen varmış :) sayende dinlemiş oldum güzelmiş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sorma ben de öyleyim. Açıp açıp izliyorum çok sevdim :)

      Sil
  4. Ailee'nin Mini Albümünü dinleme fırsatı bulamamıştım iyi oldu gerçekten çok başarılı ^^ Henry'i de ilk defa dinliyorum kanım ısındı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de bir tur dinledim şarkılarını Ailee'nin. Henry'yi de strong heart programında görmüştüm vay ne yetenekli çocuk demiştim sesi çok güzel :))

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...