Sayfalar

5 Temmuz 2013 Cuma

2013 İzlemeye Başladığım Diziler

Merhaba çingular yine uzun zaman oldu yazmayalı. Güya sınav biter bitmez bloğa yazı yazıcaktım. Üşengeçlik işte. Neyse Lysden kurtuldum sonunda. Şuan için istediğim yeri alıyor gibiyim ama bakalım hayırlısı tabi. Sınav biteli 10 gün oldu sürekli canım gezmek ister falan sanıyordum ama evden doğru dürüst çıkmadım bile klasik ben :D İzlemek istediğim bir sürü kore dizisi vardı ama canım hiç izlemek istemiyor ben de biraz yabancı dizilere sardım. Başladığım dizilerden kısaca bahsetmek istiyorum.

Arrow:













 Konu: Oliver Queen çapkın bir milyarderdir. Bir kaza sonucu adaya düşer. Kendisinden 5 yıl haber alınamayınca herkes onun öldüğünü düşünür. Ama Oliver eve geri dönmeyi başarır. Başarır başarmasına da adada geçirdiği 5 yıl onda köklü değişikliklere sebep olmuştur. Oliver geçmişte yaptığı hataları telafi etmek ve Starling City'deki suçluları yakalamak ister böylece gizli Arrow kişiliğini oluşturur.
 Dizinin ilk bölümlerini izlediğim zaman çok aşırı beğenmemiştim yoklukta gideri var diye düşünüyordum. Ama izledikçe diziye bağlandığımı fark ettim. Özellikle ada kısımlarını iple çeker oldum. Sezon finali oldukça iyiydi. Dizi biraz Batman'den çakma gelmişti başta. Ama sonra Green Arrow diye bir karakterin önceden de var olduğunu öğrendim gerçi çizgi romanı Batman'den sonra çıkmış sanırım. Neyse demem o ki eğer süper kahramanları seviyorsanız bu dizi tam size göre.

Goodwin Games:

How i met your motherın yapımcılarından yeni bir komedi dizisi.
Konu: Babalarının ölümü üzerine evlerine dönen üç kardeş babalarının yüklü bir miras bıraktığını öğrenir. Ama mirası alabilmeleri için babalarının isteklerini yerine getirmeleri gereklidir. Kardeşlerin en büyüğü Henry başarılı bir cerrahtır ve bununla sürekli övünmektedir. Parayı en çok kendisinin hak ettiğini düşünür. Chloe ise oyuncu olmak için çabalamaktadır. Başarılı bir oyuncu olduğunu düşünür ama aslında Matematik konusunda çok daha başarılıdır. Jimmy kardeşlerin en küçüğüdür, sürekli hapse girip çıkmaktadır aslında paraya en çok ihtiyacı olan odur.
Oldukça kısa bir dizi 7 bölümden oluşuyor ilk sezonu. Çok şeker bir dizi ve de gülme efekti yok ki ben bunu bir artı olarak görüyorum. Dizinin iptal olacağı falan söyleniyor inşallah iptal olmaz yazık olur güzelim diziye. Son bölümün yönetmeni Neil Patrick Harris'miş bu arada.


Spoiler!! Yalnız ben Chloe'nin İvan ile olmasından hiç hoşlanmadım ayrılsalar da başkası girse keşke diziye :D

The Walking Dead:
Yine bildiğimiz hikaye zombiler falan geride kalanlar zombilerle savaşıp hayatta kalmaya çalışırlar. Bu dizinin de 2.sezonundayım. Fena değil bir şekilde izlettiriyor kendini. Niye izlediğimi bilmiyorum bile. Karakterlerin yarısına uyuzum. En komiği de herkes bu anı bekliyormuş sanki hepsi keskin nişancı kesildi mübarek bir vuruyorlar hemen headshot :D Neyse olur o kadar yine de seviyorum bu diziyi.

Hannibal:
Will Graham FBI'a seri katillerin nasıl biri olduklarını bulmada yardımcı olmaktadır. Yani onların profillerini çıkarmaktadır. Graham kendini suçluların yerine koyabilmektedir. Graham yakalaması gereken son katil için Dr. Lecter'dan yardım ister. Tabi Hannibal Lecter'ın gerçek yüzünü sadece izleyenler bilir.
Şuan sadece 7 bölümünü izlememe rağmen oldukça bağlandım diziye. Seri katil, FBI en önemlisi Hannibal Lecter ilginizi çektiyse sizi bu diziyi izlemeye davet ediyorum.



2 Broke Girls:

Max bir cafede garson olarak çalışmaktadır. Her şeyini kaybeden Caroline Channing geçimini sağlayabilmek için garson olmaya karar verir. Böylelikle ikilinin yolları kesişir. Max harika top kekler yapar. Caroline da kekleri pazarlamak ister. İkili 250 bin dolarlık bir sermaye için para biriktirmeye başlar.
1 sezonun 14. bölümündeyim. Şuan için oldukça eğlenceli gidiyor. O kadar düşük bir imdb puanını hak etmiyor. Max'e bayıldım özellikle laf sokmalarına. Güzel dizi komedi dizilerini sevenlere tavsiyemdir. Gerçi ben komedisinden ziyade meraktan izliyorum.


Şimdilik bu kadar. Yeni başlayan Stephen King'in romanından uyarlanan under the dome dizisi konu olarak ilgimi çekti henüz 2 bölümü yayınlandığı için pek yorum yapamıyorum ama güzel olacak gibi. Büyük ihtimalle bu yazıdan bir tane daha yazacağım çünkü izlemek istediğim bir sürü yabancı dizi var. Neyse millet şimdilik annyeong.

4 yorum:

  1. merabalar alielle (sana ailee diyesim geliyor :P) two broke girls ve hannibal benim de favorim olan dizilerden. birincisine çok gülüyorum (biraz bel altı esprinin dozunu kaçırsalar da!), ikincisini ise tırsarak izliyorum. özellikle ikinci bölümdeki mantar tarlası neydi öyle ya?! goodwin games'i ise ilk kez bu yazında duydum, beni de heveslendirdin, bir şans vereyim. öyle işte, bir meraba demek istedim ;) blogun hayırlı olsun, bol bol yaz inşallah. yalnız lütfen song joong ki'ye sulanmayalım, o senin için fazla yaşlı :D :D (evet, alttaki yazını da gördüm :D) sevgiler ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben hannibal karakterine şaşıyorum ya bir de o adamın yemeğini yiyorlar mesela bir bölümde adamı tavşan diye yedirmişti mesela ıykk :D çok teşekkür ederim maalesef üşengeçlikten pek yazamıyorum 10 yaştan bir şey olmaz :P Ama cidden seviyorum elemanı :))

      Sil
  2. insan yediklerini bilmiyolar ki zavallıcıklar :D 10 yaş az mı yav?!?! yeni nesil çıtırlara bakınız lütfen, joongki'yi ben parselledim :D :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. peki peki bana oyunculuğu yeter kendisini parselleyebilirsin :D

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...