Sayfalar

2 Nisan 2013 Salı

Reklamın Gücü: Advertising Genius Lee Tae Baek

Yepyeni bir dizi tanıtımıyla karşınızdayım: Advertising Genius Lee Tae Baek (yuh isme bak): Kendisi aynı zamanda son 7 ay içinde bitirdiğim üçüncü dizi.
Dizi reklamcılıkla uğraşan insanların yaşantısını konu alıyor. Diziye başlarken konusuyla ilgili bir bilgim yoktu. Fazla bağlanmayacağım sıradan bir romantik komedi arıyordum. Hani şöyle kızla adam tuhaf bir şekilde karşılaşır, sürekli komik tesadüfler onları bir araya getirir falan. Birkaç bölüm izleyip kızla oğlan birbirine aşık olunca bırakırım diye düşünüyordum. Ama dizi beklediğimden biraz farklı çıktı. 16 bölüm çabucak bitti.

Oyuncular:

Jin Go - Lee Tae Baek


















 En büyük hayali iyi bir reklamcı olmak olan Lee Tae Baek fakir bir ailedendir. Kardeşini okutmak için başka işlerde çalışsa da asıl dileği reklamcılık yapmaktır. Ama maalesef yaptığı iş başvurularından olumlu sonuç alamaz.
 Jin Goo daha önceden bildiğim bir oyuncu değildi ilk kez bu dizide gördüm kendisini. Gördüysem de hatırlayamadım. Canlandırdığı Lee Tae Baek karakterini oldukça eğlenceli buldum öyle ağzımın suyunu akıtmadı ama sevdim keratayı. Azmin elinden hiçbir şey kurtulamaz mantığıyla çalıştı durdu çocukcağız.

Park Ha Sun - Baek Ji Yoon:





Ünlü bir reklam şirketinde stajyer olarak çalışan başrol kızımız da iyi bir metin yazarı olmayı hedeflemektedir. Üstlerinin emirlerini elinden geldiği kadar yerine getirmeye çalışsa da azarlanmaktan da kurtulamaz. Ama o yılmaz ve var gücüyle çalışmaya devam eder.
Jin Goo gibi bu unniyi de ilk kez bu dizide gördüm. Çok sevimli buldum kendisini canım yaa canhıraş kitap taşıyor. Dizi boyunca sürekli mi saçını toplar insan en sonunda dağıtıyor şükür çok şeker olmuştu dağıtınca. 

Han Chae Young - Go Ah Ri
Bu hanımsa başarılı olmak için elinden geleni ardına koymayan gerektiğinde ailesini, aşkını geride bırakıp gitmeyi göze alan Go Ah Ri. Go Bok Hee olan adını değiştirir ve geçmişini gizler. İyi ki de değiştirmiş demek istiyorum. Kendisi aynı zamanda Ji Yoon ile aynı şirkette çalışıyor kıza eziyet etmese olmaz tabi ki.
Bayağı uyuz olduğum bir karakter oldu ama sonlara doğru sinirim geçti en azından kızla oğlanın arasına taş koymadı. Bofta daha güzel bulmuştum kendisini burda rolünden midir nedir pek beğenmedim.

Jo Hyun Jae - Addie Kang
Kendisi yurt dışından yeni gelen artist ikinci adam. 49 Days den izlemişliğim var kendisini. Başrol oyuncusu olarak görmeye alıştığım biri aslında ikinci adam olması şaşırtıcı.

Lee Tae Baek bir gün aceleyle bir yere yetişmeye çalışırken Baek Ji Yoonla çarpışır. Tae Baek  tabela işinde çalıştığından reklam tabelasını asmak için aslında Ji Yoon'un çalıştığı Keumsan şirketine gitmektedir. Tabelayı kendi kafasına göre dik astırır. Ji Yoon ise tabelanın doğru asılmasını sağlamak için çatıya çıkar ve yeniden karşılaşırlar. Beraber tabelayı düzeltirler. Böylelikle ikilinin ilişkisi başlamış olur.

Tae Baek kendisini terkeden Go Bok Hee'yi beklemeye ve onu sevmeye devam eder. Bir tesadüf eseri Go Bok Hee'nin Keumsan şirketinde çalıştığını öğrenir ve onun eskiden tanıdığı kişi olmadığını anlar.
Tae Baek ve Ji Yoon bir şekilde yakınlaşır ve dost olurlar. Bir gün Tae baek Ma Jin Ga adlı adamla motoru üzerine iddaaya girer ve ikisi de birer reklam hazırlarlar. Tae Baek kendi reklamının kazanmasını beklerken Ma Jin Ga adlı adamın kendinden daha iyi bir reklam yaptığını görür. İyi reklamın sırrını öğrenebilmek için Ma Jin Ga' dan kendisini öğrencisi olarak kabul etmesini ister. Böylelikle Tae Baek'in reklam serüveni başlar.

Ma Jin Ga
Yan karakterler oldukça eğlenceliydi özellikle bu adamın tipleri lafları beni çok güldürdü. Şunun Harry Potter gözlüklerine bakın hele.  Lee Tae Baek'in kız kardeşi ve Miss Gong'un Yi Chan için rekabet etmeleri çok komikti. Ha bir de Bangladeşli Hasan var tabi :D
Allah'ım sen ne tatlı köpüşsün öyle
Haha tiplere bak
















Diziyi izlerken sıkılmadım. Bir şekilde izletti kendini. Orta halli, hoş bir diziydi. Fazla bir beklentiye girilmeden izlenirse güzel bir dizi olabilir. Genel olarak diziyi sevdim sonu da güzeldi. Ayrıca yaptıkları reklamlar çok ornijaldi özellikle Everest ve çevre kirliliği reklamlarına bayıldım. İzleyecek dizi bulamıyorsanız bu diziye bir göz atmanızda fayda var. Ağzımın suyunu akıtacak oppa olmamasına rağmen bitirdim hani :P  Gerçi acayip kore dizisi açlığı çektiğim için de beğenmiş olabilirim.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder