Sayfalar

6 Ağustos 2012 Pazartesi

Yeni Şarkılar Keşfettim

Bu aralar acayip canım sıkılıyor. Bütün gün evdeyim dışarı çıkmaya üşeniyorum. Çıkınca da sıcaktan eve zor atıyorum kendimi. Bütün gün ya uyuyorum ya internetteyim ya da dizi izliyorum. Şuan Princess Man'i izliyorum 4 bölümüm kaldı. Gerçekten çok güzel bir diziymiş beğendim. Daha düne kadar tarihi dizi izleyemiyorum diyordum ama bir yerden başlamak lazımmış demek ki. Neyse efenim geçen gün can sıkıntısından ölüyorum dedim en iyisi Youtube'u açıp bir iki klip bakayım da keyfim yerine gelsin. Daha önce hiç dinlemediğim bir grup olan Wonder Girls'ün şarkılarına baktım. Ve şaşırtıcı bir şekilde dinlediğim üç şarkıyı da ilk dinlemede beğendim. Yani bir şarkıyı ilk dinlemede beğenmek zordur ayrıca bir de kız grubu olunca bu şaşırtıcı bir durum oldu tabi. Şarkılara geçeyim.

Wonder Girls - Like This

Bu şarkı ruh halime nasıl iyi geldi anlatamam. Hareketli güzel bir parça. Dans etmeleri falan çok hoşuma gitti. Bu şarkıyı açıyorum ben de onlarla beraber coşuyorum. Kendime has danslar bile geliştirdim. Genelde şarkıyla alakasız tuhaf danslar yapsam da acayip eğleniyorum. Can sıkıntımı silip süpürdü adeta. Bu arada 1-22 saniyedeki küçük kız çok şekermiş. Like this yoo like this...






Wonder Girls ft Akon - Like money
Bu şarkıyı da çok sevdim. Gruptaki sesler de hoşuma gitti. Şuan isimlerini bilmediğim için sesini beğendiğim kişinin kim olduğunu bilmiyorum. Zaten gruptan bir tek Sohee Ahn'ı biliyordum diğerlerini ilk kez görmüş oldum.










Wonder Girls - Be My Baby
Hepsi güzel de bu şarkıyı ayrı bir sevdim. Bir tek rap kısmını pek beğenmedim. Neyse o da kusur kalsın.
Şimdilik Wonder Girls maceram bu şarkıyla sonlanmış bulunuyor. Bir iki şarkısına daha baktım da onları pek sevmedim. Bunlar yeterli bence. Dikkatimi çeken başka bir şarkıları olursa dinlerim tabi. Kız gruplarını pek dinlemezdim ama aştım ben kendimi. 2ne1, snsd, t-ara derken sıra Wonder Girls'e geldi. Kore denince insan o kadar çok şeyi aşıyor ki düne kadar tarihi dizilerde sıkılıyordum şimdi bayıla bayıla izliyorum muhteşem kraliçe ve princess man izlemekteyim şuan. Evet yanlış görmediniz ben 62 bölümlük bir diziye başladım bitirebilirmiyim bilmiyorum şuan 34. bölümdeyim ama sıkılmadığım sürece devam ederim oldukça güzel bir dizi çünkü. Hey Allah'ım ya Wonder Girls'ten Muhteşem kraliçeye geçtim iyi mi.

B.A.P - Power

Şarkıyı her yerde görünce dinlemek farz olmuştu artık. İlk dinlediğimde çok gürültülü demiştim ama ikinci dinleyişim de çok beğendim. Enerjik güzel bir şarkı. Bıkmadan uzun süre dinlerim ben bunu. Gruba da kanım kaynadı hemencecik. Gerçi şuan haklarında hiçbir şey bilmiyorum. Neyse zamanla öğreniriz elbet. 







Beast - Beautiful

Evet bu şarkıyı yeni dinliyorum. Sürekli klibine rastlıyordum ama nedense hiç açıp dinleyesim gelmemişti. Zaten bu grubunda bir tek fiction şarkısını dinlemiştim. Ama ilk defa bir kliplerini izledim. Farkettim grubun 3 üyesini tanıyormuşum ben.  Lee Gi Kwang'ı Me Too Flower dizisinden tanıyordum. İzlerken köfte dudak derdim kendisine. Elemanın kasları süper. Me Too Flower dizisinde bir kısmını sergilemişti. Yoon Doo Joon'u tanıdığımı klibi izleyince fark ettim. Kendisini G.na'nın bir klibinde görmüştüm vay ne karizma oğlan bu böyle demiştim sonra bir de baktım Beast üyesiymiş şaşırdım haliyle. Yo Seob'u da resimlerden tanıyordum sürekli her yerde bir resmini görüp ne değişik bir tipi var diye düşünüyordum. Tatlı bir çocuk. İşte böyle anlayacağınız Beast ile çoktan tanışmışım da haberim yokmuş. 
Lee Gi Kwang
Yoon Doo Joon

Ek olarak bir de mystery şarkılarını dinledim. O da hiç fena de
ğil dinliyorum. Beast ile Wonders Girls grupları bildiğim gruplardı ama dinlemeye fırsatım olmamıştı. B.a.p desen çıkış yapalı daha bir sene bile olmadı. İşte geçte olsa nihayet birkaç şarkılarını dinlemiş bulunuyorum. Dinlediğim bir sürü grup var bu gruplara ancak sıra geldi naparsın Kore'de o kadar çok grup var ki hepsini takip etmek imkansız. Oturup kalkıp bu klipleri izliyorum. Yeni bir grup keşfedeceğim zaman gider youtube'tan en popüler olan şarkıların kliplerini indirir öyle dinlerim. Böyle de bir alışkanlığım var bilgisayarım klip dolu hoşuma giden klipleri saklıyorum arada açıp izlemek zevkli oluyor.

5 yorum:

  1. Şu Be My Baby gerçekten güzelmiş. Benim gibi k-popu yeni keşfetmeye başlayan biri için bu grubu öğrenmem güzel oldu teşekkürler :) Bu arada Prensin Şarkısı da güzel tarihi dizi olarak :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şarkıyı beğenmene sevindim. Bilmiyorum daha o kadar uzun bir tarihi dizi izleyemem sanırım en azından şimdilik ama tavsiyen için teşekkürler :)

      Sil
  2. Princess Man gerçektende harika bir dizidir bende tarihi dizilere o dizi sayesinde başladım Wonder Girls fena değilmiş fakat bu kadar da şaşırma kız grupları da harikalar ben 2NE1 ve MissA'yı tavsiye ederim.Me Too Flower'da ki çocuk olduğunu ben de bilmiyordum..Eline sağlık..Ve şu gift köşesine bayıldım oradaki bütün dizileri seyrediyorum ve bayılıyorum Jensen,Bradley ve Ian bi başka pırıldıyor *(^o^)*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 2ne1 sürekli dinliyorum zaten miss A da bir şarkılarını dinlemiştim. Ne güzel aynı dizileri takip ediyormuşuz o zaman. Teşekkür ederim yorumun için :)

      Sil
  3. Yukarıda paylaştığın bütün şarkıları beğenerek dinlerim bende :D Hepsi de dile takılanlardan :)) 1 ay boyunca please be my baby diye dolandığımı bilirim :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...