Sayfalar

3 Ağustos 2012 Cuma

Anime: Kaichou wa Maid-Sama

Bu ara pek Kore dizisi izlemiyorum o yüzden ben de değişiklik olsun diye anime izleyeyim dedim. Dün bu animeyi bitirdim. 26 bölümlük romantizmi bol komik bir anime. Hemen konusundan bahsedeyim. Ayuzawa Misaki Seika Lisesinin öğrenci kurulu başkanıdır. Seika Lisesi karma lise olalı bir kaç sene olmuştur bu yüzden erkek sayısı kız sayısına oranla çok yüksektir. Misaki öğrenci kurulu başkanı olan ilk kızdır. Misaki'nin tek dileği Seika Lisesindeki kız sayısını artırmak, kızların ezilmesini engellemektir.
Misaki ailesinin durumu kötü olduğu için bir kafede hizmetçi olarak çalışmaya başlar. (Hizmetçi garson oluyor.) Misaki bir gün şans eseri hizmetçi kıyafetiyle Usui Takumi'ye rastlar. Misaki hizmetçi olduğunun okulda öğrenilmesini istemiyordur çünkü bu durumun okuldaki karizmasını çizeceğini düşünüyordur :D Bakalım Usui bu durumu okuldakilere anlatacak mı?

Ayuzawa Misaki:











Misaki erkeklerden nefret ediyordur. Kızları pasaklı sorumsuz erkeklerden koruyabilmek için yemeyip içmeyip sınavlarda 1. olup öğretmenlerinin gözüne girip öğrenci kurulu başkanı olmayı başarır. Kızımız çok azimli, çalışkan, güçlü bir kızdır. Erkekler ondan görünce kaçacak kadar korkuyorlardır.
Benim Misaki karakteri hakkındaki görüşüm: Güçlü kızları severim Misaki'yi de sevdim. Kocaman kahve gözleri hoşuma gitti. Erkeklerin kafasına yumruğu indirmesini sevdim. Beni güldüren bir karakterdi vesselam.

Usui Takumi:


















Usui kızların peşinde dolaştığı güçlü yetenekli yakışıklı bir erkektir. Mükemmel erkek anlayacağınız.
Keşke Japon erkekleri de bu kadar yakışıklı olsa Japonlara karşı bir art niyetim yok. Böyle Türk erkeği bile yok. Anime karakterlerini gerçek olamayacak kadar sevimli yapıyorlar. Seviyorum koca gözlü saçları diken diken olan erkek karakterleri.














Bu elemanlar da Misaki'yi usta belleyip peşinden koşturuyorlardı. Çok güldürdüler beni. Şu tiplere bak Japonlar da birbirine benziyor ama bunların hepsi aynı :D

Şekil A
















Animenin en sevdiğim taraflarından biri de en ciddi anlarda bile pat diye komik bir şey olup insanı güldürmesiydi. Şekil A da görüldüğü gibi.














Şu tiplere bak ya. Usui'nin güldüğü sahne çok komik bir sahneydi. Benim gözlerim çeşme gibi fışkırmadı ama ben de Usui'yle beraber gülmüştüm.


Misaki'nin temizlik yaptığı sahne. Dediğim gibi okuldaki erkekler Misaki'den çok korktukları için onun şeytan olduğunu düşünüyorlar. Ama bir de sevenin gözünden bakmak lazım.


Bol resimli bir yazı oldu yine. Uzun yazamıyorum napayım zaten kısa bir anime anlatılcak başka bir şey bulamıyorum. Sonlara doğru biraz fazla romantikleşse de sevdim baya güldüğüm sahneler oldu. Tavsiye ederim.

10 yorum:

  1. Bu animeyi izleiyp de Usui ye aşık olmayan yoktur. Yanlış mıyım? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısın keşke gerçek olsa dedirtti :D

      Sil
  2. Favori animelerimden biridir. Ayrıca 2zler'e katılıyorum. Usui'ye aşık olmayan yoktur. :D Yazı için de teşekkürler. ^^

    YanıtlaSil
  3. Tam animelere ısındığım zamanlar şu zamanlar. Ben de anime arıyordum, izleyelim bakalım :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Romantik komedi tarzı seviyorsan hoşuna gidecektir gerçi ben sonlara doğru sıkılmıştım

      Sil
    2. Anime tavsiyesi istersen zeka içerikli gerilim tarzı arıyorsan death note aksiyon farlı bir konu arıyorsan Shingeki no Kyojin kesinlikle izlemelisin yine Sword Art Online çok öneriliyor ben çok sevmedim ama iyi bir anime. Bir de Avatar izlemediysen Legend of Korrayı izlemelisin :))

      Sil
    3. Beğendim bakalım şimdilik 8.bölümdeyim :D Bakacağım dediklerine de, sağolasıın :D

      Sil
  4. Ya bu anime benim bir numaram :D Yalnız misaki cadısının kalbi demirdendi ve damarlarında cıva dolaşıyordu :D Duyguları balta girmemiş orman gibiydi odun onun için yetersiz ve benim içimi soğutmayacak bir kelime. Usui gibin gül oğlana nasıl davrandı anime boyunca uyuz oldum uyuz. Sanırım mangası devam etmekteymiş bizimkiler büyümüş üniversiteli olmuşlar :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vow sen baya uyuz olmuşsun karaktere tanımlamaların süper :D Biraz feminist bir karakterdi ondan olsa gerek

      Sil
    2. Evet o yönünü seviyordum kızın lakin hoşlanmaya başladıktan sonra da değişen bir şey olmadı hah işte o zaman boğasım geldi :D

      Sil