Sayfalar

10 Temmuz 2012 Salı

Oradan Buradan Resimler
























Burda yaşamakta, bu yapıyı yapmakta büyük cesaret ister. Burda yaşayan insanlar eceline susamış sanırım. Ama tek kelimeyle muhteşem olmuş.





















Aşk tüneliymiş sanırsam. Tren ne alaka anlamasam da harika bir yer. Ordan o trenin içinde ya da yürüyerek geçmek harika bir duygu olsa gerek...
























Bunlar da aşkın tuzu biberiymişmiş...
























Yüzük takmayı pek sevmem böyle bir yüzüğüm olsa Frodo özentisi gibi boynumda taşırdım kolye niyetine...
























Gitar şeklinde havuz benim fikrimi çalmışlar resmen olmaz ki :D

























Ben daha doğru dürüst yemek yapamıyorum, millet harikalar yaratıyor...
























Yorumsuz...Aklıma yazacak bir şey gelmedi çünkü :D



















Su samurları uyurken akıntıya kapılmamak için elele tutuşurlarmış. Elele tutuşan hayvanlar da varmış demek ki. Çok sevimliler dimi...
























Zeka küpüymüş. Bu mu benim zekamı belirleyecek. Tamam kabul bir iki kez denedim yapamayınca sinirlenip fırlattım nolmuş yani :D 













































Kağıtlar bitti, millet eline resim çizmeye başlamış. Ama ben sanat diye buna derim be..
 
























Halk kütüphanesi...

8 yorum:

  1. halk kütüphanesini çok beğendim hehe zeka küpüyle benimde aram bozuk :P genelde abim yapmayı beceri sadece bi tarafını olsada hehe

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında bir yöntemi varmış ama pek meraklı biri olmadığım için araştırmadım :D

      Sil
  2. bayıldım hele o yemeklere iştahım kabardı ya dur yemek yiyeyim bari:D halk kütüphanesi tam benlik yer gerçi bn daha burdakine bile gitmemişken:)))

    YanıtlaSil
  3. O en üstteki resim gerçek mi o.O? Çok enteresan duruyor..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet gerçek de neresi bilmiyorum :)

      Sil
  4. o değil de aşk tüneli tehlikeli değil mi? içinden geçerken tren gelirse ne olacak? bunu düşünmekten diğer resimlere odaklanamadım :P :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiç düşünmemiştim açıkcası :D Bilmiyorum ona karşı bir önlem alıyorlardır herhalde :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...