Sayfalar

26 Temmuz 2012 Perşembe

Mimlenmişim :)

Yayyy sonunda ben de mimlenmişim :D
 Bu mimi başlatan ve bana gönderen küçük filozof'a çok teşekkür ediyorum.







Bu mimde amaç 3 soruyla k-pop gruplarının enlerini seçmek.
1)K-pop'un en yetenekli grubu?
2)K-pop'un en kaliteli grubu?
3)K-pop'un en içi dışı bir grubu?

Bu soruları gördüğüm an aklıma ilk gelen "Bunların hepsinin cevabı Bigbang" oldu. Bigbang en sevdiğim grup olduğu için değil ciddi anlamda düşünsem de yine de hepsine Bigbang demek istiyorum.

K-pop'un en yetenekli grubu BİGBANG:












Daha önce şu yazımda bahsettiğim gibi grubun bütün üyelerinin sesleri harika hepsinin sesinin kendine has bir güzelliği var. T.O.P ve G-Dragon çok güzel rap yapıyorlar. Taeyang ve G-Dragon'ın dansını beğeniyorum. Daesung'un sesi çok güzel. Seungri eğlendirmede çok iyi. Top, G-dragon, Seungrinin taklit yeteneği çok iyi. Beatbox da yapıyorlar. Top ve Seungri beatbox konusunda iyi. Grup üyelerinin hepsinin harika yetenekleri var. Şarkıları muhteşem, katıldıkları programları izlemek çok eğlenceli. Bigbang olmasa hayatım anlamsızlaşır gibime geliyor.


 K-pop'un en kaliteli grubu BİGBANG:
Dinlediğim en kaliteli şarkılar Bigbang'e ait. Şarkılarının hepsi çok başarılı. Şarkılarının sözleri kaliteli. Üyelerin kendi çıkardıkları şarkılar da kaliteli. Bigbang hayranı olma nedenim grup üyelerine görür görmez vurulmam falan değildi duyar duymaz şarkılarına vuruldum ben. O sesler o müzik hemencecik etkilenivermiştim Bigbang'ten.













K-pop'un en içi dışı bir grubu BİGBANG:
Aslına bakarsanız hiç bir K-pop grubunun içi dışı birmiş gibi gelmiyor bana. Sonuçta kendi içlerinde neler yaşıyorlar, neler karıştırıyorlar bunu bilemeyiz. Niye Bigbang'i seçtiğime gelirsek; haklarında en çok bilgi sahibi olduğum grup Bigbang. Katıldıkları programları izliyorum, grup üyelerinin her türlü halini gördüm. Yani en dağınık hallerinden en karizma hallerine kadar o yüzden bu seçeneğe de Bigbang demek istiyorum. Ek olarak ss501'i eklemek istiyorum ki yazdıklarımın hepsi ss501 içinde geçerli. ss501 1. seçenekti aslında ama şuan tam olarak grup olduklarından emin değilim. Önce grubun dağıldığı haberi çıktı sonra biz hala grubuz tarzında bir şeyler söylediler bilemiyorum yani o yüzden ilk olarak Bigbang'i yazdım.

Mimi  Sakura Bahçesi ve ya leyl çingularıma gönderiyorum.

5 yorum:

  1. Bov ilk mimim senden geldi be hehe çok sağ kuzum hehe

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne demek çingular arasında böyle şeylerin lafı olmaz :D

      Sil
  2. Benim de ilk mimim :D Teşekkür ederim ^^

    YanıtlaSil
  3. SS501 üyeleri dağılmadı. Bunu saçma salak bir "Onlar dağılamaz!" inancından çok gözlemlerime ve onların sözlerine dayanarak söylüyorum :D Üyelerin her biri Kyu gitmeden önce comeback programlarını ayarlamaya çalıştılar ki bu haberi de ajansları resmi olarak duyurdu :D Yani SS501 diye bir grup var ama şuan sadece aktif değiller ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dağılmadılar doğru ama ben de henüz aktif olmadıkları için tam olarak emin olamadım :)

      Sil