Sayfalar

16 Temmuz 2012 Pazartesi

Bugünlerde ne işle meşgulum?

Şimdi başlığı böyle attık ama yaptığım şeyleri iş olarak adlandırmak biraz tuhaf kaçtı tabi. İş olucaksa ancak boş iş olur. Ne işle meşgulum diye merak mi ettiniz? Etmeseniz de olur ben bu postu yazdıktan sonra ne fayda...Ee işler diyodum. Neler yaptığımı duyunca eminim ciddi anlamda şaşıracaksınız.


1) TV izliyorum:
Ihı ıhı şaşkın olduğunuzu tahmin edebiliyorum.



Bu arada bu köpeği hatırlıyor musunuz Muttley? Hatırlamıyorsanız sizi hemen şu videoya yönlendireyim.







Tvde şuan takip ettiğim bir dizi yok gündüz Doktorlar, Çocuklar Duymasın, Umutsuz Ev Kadınları üçlüsü arasında zapping yapıyorum akşam da öylesine bir şey izliyorum. Dizi olarak olmasa da program olarak Benzemez Kimse Sana'yı takip ediyorum. Eğlenceli bir program. Cem kılıç, Pelin özellikle Ümit Erdim olmak üzere programdaki herkes çok yetenekli. Ümit Erdim'in izlediğim bütün taklitleri süperdi. Son haftada Zerrin Özer taklidiyle Cem Kılıç 1. oldu. Zaten 1. ciyi seçerken sadece yaptığı taklide değil yakın zamanda 1. olup olmadığına da bakıyorlar elbet. Amaç derneklere yardım etmek olduğu için. Yoksa Bay J'nin İlhan İrem taklidi de süperdi.
 


 Her hafta birbirinden başarılı taklitler yapılıyor zaten. Kendi'yi sevmem ama sürekli sonuncu olduğu için acımaya başladım :D Bakalım ne zaman 1. olabilecek.

2) PC İzliyorum:
Pc izliyorum deyince garip oldu sanki. Ama bütün gün Pc başında oturup pcye bakıyorum öyle ekranı izleyip duruyorum yani :D


Pcde en son hangi filmi izledim?: En son Hachiko A Dog Story filmini izledim. Film bir adamla bir köpeğin çevredeki insanları hayrete düşürecek derecede olan dostluğunu, bir köpeğin ne kadar sadık olabileceğini anlatan gerçek yaşamdan alınmış güzel bir hikayeyi anlatıyor. Film hakkındaki düşünceme gelince fazla olay yoktu ama güzel ve etkileyici bir filmdi. İzleyin, kesinlikle zaman kaybı olmaz. Filmden etkilenmemin bir nedeni de gece karanlıkta (gece olunca karanlık oluyordu demi) tek başıma izlemiş olmam. Ne alaka derseniz, gece yalnız başıma ne zaman bir film izlesem komikse daha çok gülüyor, ağlaksa daha çok ağlıyorum. Yani öyle ki çoğu insanın duygulanma belirtisi bile göstermeyeceği sahnelerde gözyaşlarım sel oluyor. Hachikoda da ağladım. Biliyorum tuhaf yani sen git milletin ağladığı A Moment to Remember filmini put gibi izle Hachikoda ağla, normal değilim yiaa. Bu arada Hachi ne kadar tatlı bir köpekti film boyunca agugugu modundaydım. (Evet köpeklere agugugu yapan biriyim ben.)














En son izlediğim animasyon filmi: Parti Hayvanları - Barnyard adlı animasyonu izledim. İçinde ince espriler olan güzel bir animasyondu. İzleyenler bilir bir zamanlar çizgi dizisi de vardı.

En son izlediğim kore filmi: The Classic filmini izledim. Film adı gibi klasik bir hikayeyi anlatıyordu beğenip beğenmediğimden emin değil güldüğüm yerler oldu, sıkıldığım yerler oldu bilemiyorum yani. Başrolde personal taste, chiiling romance, a moment to remember ve daha bir çok yapımdan tanıdığımız Son Ye Jin var. Romantik, Dram filmi. İzlemeyin demiyorum ama kesin izleyin de diyemeyeceğim.

Hangi dizileri izliyorum?
Yabancı Dizi: Yabancı diziden kastım Amerikan dizileri oluyor. Şuan izlediğim tek dizi Bigbang Theory, 4.sezondayım şuan. Yeni bir dizi arayışındayım aslında ne izlesem bilemedim. Tavsiyesi olan varsa beni bulsun :D

Kore Dizisi: Daha önce de yazmıştım Ghost ve Gentlemans Dignity dizilerini takip ediyorum. Haricinde en son Queen İnhyuns Man dizisini izledim. Şuan yeni bir diziye daha başlasam diyorum ama yine karar veremedim. Yenilerden ilgimi çeken farklı bir dizi olmadı eskilerden de güzel dizileri hep izlemişim zaten bakalım buluruz elbet bir dizi.

3) Kitap Okuyorum:

En son İskender Pala'dan Şah ve Sultan okudum. Bu kitabı 3 senede okudum. (3 sene mi oha diyen sesleri duyar gibi oldum sanki). Şimdi şöyle oluyor, ben bu kitabı 3 sene önce 1 arkadaştan almıştım o ara 50 sayfa falan okuyabilmiştim çünkü elime hiç almıyordum sonraki sene ablam kitabı satın almış aa dur bu sefer okuyayım ben bu kitabı diye atladım. Başladım en baştan okumaya kitabın yarısından fazlasını okumuştum ki ablam kitabı yanında götürünce kitap yine yarım kalmış oldu. Bu sene aklıma geldi, kütüphaneden alıp kitabı nihayet tamamladım :D Yani kitabı 3 senede okumuş oldum. Normalde beğendiğim bir kitabı yarım bırakmam ama olaylar böyle gelişti işte naparsın.



4) Kitap Ayracı, Origamiye Merak Saldım:

Origami merakı bende Prison Break dizisiyle başlamıştı aslında. Orda Scofieldcığım yanda gördüğünüz kuştan yapardı. Ben de 3 sene önce origamiyle uğraşmaya başlamıştım. Kedi, köpek, kuş o kadar farklı hayvanlar yapmıştım masam bildiğiniz hayvanat bahçesine dönmüştü. İşte geçen gün aklıma geldi dur bakıp tekrar yapayım dedim bir iki kedi köpek falan yaptım. Origamiyle uğraştığımı gören ablam tarafından boşişler müdiresi ilan edilsem de origaminin zevkli bir uğraş olduğunu düşünüyorum. Zaten alışınca yapmak 10 saniyeni bile almıyor. İlginizi çekerse bu sitede çeşit çeşit origami var yapılışlarını da bulabilirsiniz.

Bir de kitap ayracı yapmaya başladım webte çok kolay kalp şeklinde ayraç yapımı buldum. Gerçekten kolay kafama estikçe her bulduğum kağıttan yapıp kitabımın arasına koyuyorum. Ayrıca kedi şeklinde de var origami olduğu için ilgimi çekmişti.

















   İlk denemeler...

4) Müzik dinliyorum:
Hah bir şeyi unuttum diyordum ben de. Müzik dinlemek daily routin yaptığım bir şey zaten. (Buna da Türkçe'yi katletmek diyoruz.) Bu ara Cn Blue- Lee Jonghyun'un My love şarkısını seviyorum. Aklıma şuan başka şarkı gelmedi neyse...



 Tabi başka işler de yapıyorum yaz tatilimi bunlarla geçircek değilim herhalde :P Şaka maka cidden tatilimi boş boş geçiriyorum akşam gezmeleri hariç öyle değişik bir şey yaptığım yok saçma sapan şeylerle vakit geçiriyorum işte.

8 yorum:

  1. origami benimde ilgi alanıma giriyo :D Seni yeppudadaki origami grubuna davet ediyorum :D
    http://www.yeppudaa.com/group.php?groupid=247

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hemen üye olayım :D Davetin için teşekkürler :))

      Sil
  2. Biri beni mi anlattı ne :D Yazılarını okumak acayiiip zevkli :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Günümüz gençliğinin yaptığı şeyler işte :D teşekkür ederim :)

      Sil
  3. Postu okuyunca beni mi anlatıyor diye düşünen biri olarak tekim zannetmiştim :) Kitap ayracı :) Kitap okumayan birisi olarak neden kirap ayıracı yapıyorum bende anlamıyorum. Aslında deliler gibi hiç kafasını kaldırmadan saatlerce okuyanlara o kadar çok özeniyorum kiii :(
    o zaman bende sizi kitap ayracı için şuraya :http://www.thebetternester.com/2011/12/how-to-make-page-corner-bookmark-paper.html
    origami cenneti içinde şurayı http://www.paperkawaii.com/ tavsiye ediyor ve kaçıyorum.
    Bloğun çok güzel bu arada ^^_^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İki site de çok güzelmiş canım teşekkürler :)

      Sil
    2. rica ederim :) yaptığın ayraçların postunu bekliyorum :)

      Sil