Sayfalar

12 Temmuz 2012 Perşembe

Bir Dizi Bir Aktör

Bridal Mask:
Hala hazır yayınlanmakta olan yine kore tarihiyle alakalı bir dizi şuan 12 bölümü yayınlandı.
Konu: Bu drama Japon sömürge döneminde, Japonlara karşı bir mücadele içerisinde olan ve savaş sanatları konusunda becerikli Lee Kang'ın hikayesini anlatmaktadır.
Lee Kang yüzünü gizlemek için maske kullanmaktadır.
Ona bu nedenle Gaksital ismi verilmiştir. (Gaksital, gelinler için yapılmış özel bir maske)
Lee Kang Kore tarihinin en karanlık dönemlerinden olan Japon emperyalist rejimine karşı bağımsızlık hareketi başlatır. Dizi 30'lu yıllarda geçmektedir. 

Henüz 2 bölümünü izledim hem konu olarak hem oyuncu olarak ilgimi çeken bir dizi oldu. Ama dizi 28 bölümmüş* yani eylüle kadar sürecek o yüzden diziyi şimdilik yarım bıraktım çünkü eylüle kadar haftada 2 bölüm 2 bölüm idare edemem. Zaten diziyi sürekli takip etme imkanım olmayacak illa ki 2-3 hafta ara vermek zorunda kalacağım. O yüzden yayınlanmasını bekleyeceğim diziyi çarçur etmek istemiyorum. Ne bilim kore dizisi dediğin en fazla 1 haftada izlenir. Çok uzun süre beklemek sıkıcı oluyor. Ama insan dayanamayıp başlıyor işte hele de kore dizileri bu kadar güzelleşmişken. Neyse şimdi aktörümüzden bahsedeyim.

Joo Won - Lee Kang To:
Bu dizide bu çocuğu izledikten sonra bütün oppalar gözümdeki yerini kaybetti. Ben böyle şeker böyle hoş böyle karizmatik eleman görmedim.(Aklınıza gelebilecek bütün iltifatları yazardım ya neyse) Abarttığımı düşünebilirsiniz ama şuan favori oppam oldu sonradan bu düşüncem değişir mi bilemiyorum çünkü sürekli ordan burdan karizmatik oppalar fırlıyor. Joo Won'u tee Ojakgyo Brothers dizisinde oynarken fotoğraflarını görüp sempatik bulmuştum. Diziyi UEE'den pek hazetmeme rağmen izlemeye karar vermiştim tabi dizinin 58 bölüm olduğunu görünce vazgeçtim. Belki ilerde izlerim belli olmaz.

Fotoğraflar:



Ghost: 
Yine şuan yayınlanmakta olan bir aksiyon dizisi. İçinde bir takım saçmalıklar bulunsa da her bölümünü büyük bir heyecanla beklediğim güzel bir dizi.
Konu: Kim Woo-Hyun (So Ji Sub) üst düzey bir polis memurunun tek oğludur. Woo-Hyun polis akademisine birinci sırada girer ve birinci sırada akademiden mezun olur. Bir dedektif olarak, o da siber soruşturma departmanına katılır. Woo-Hyun sonra siber dünya içinde olanların sakladıkları sırları ortaya çıkarmak için çalışır.



-SPOİLER-
 Dizide saçma buluduğum bazı kısımlar:
- 2.bölümde Park Gi Young'un ameliyat olup ses, görüntü her yönden tıpatıp Kim Woo Hyun'a benzemesi. 1.bölümü izlediğim zaman vay ne süper diziymiş demiştim 2. bölümde böyle saçmalık olunca hayal kırıklığına uğradım ama dizi kaldığı yerden heyecanlı bir şekilde devam edince ben de boşverip izlemeye devam ettim :D
-10. bölümde Woo Hyunun evindeki yardımcı kadın ölen adamın ısrarla laptopu Woo Hyun başka kimseye vermemesini söylemesine rağmen gidip Byun Sang Woo'a veriyor burda bir saçmalık yok ama kadına uyuz oldum o yüzden yazdım. Saçma olan Woo Hyuna kadına 16 mayısta buraya gelen adamı hatırlıyor musunuz dediğinde kadın hemen evet diyor. Ben daha dün ne yediğimi zor hatırlıyorum her ne hikmetse bunlar olayı tam tarihiyle hatırlıyor. Kadın hatırlayabilir de Woo Hyun'un direk kadına 16 mayıs diye sorması tuhaftı mayıs aylarında falan der insan :D başka takıldığım yerler de oldu ama şuan aklıma gelmiyorlar.
-SPOİLER-


So Ji Sub:
So Ji'yi im sorry i love you dizisinden beri seviyorum elbet ama bu diziyle gözümdeki yerini sağlamlaştırmış oldu. Üst satırlarda gözümün Joo Won'dan başkasını görmediğini falan yazmıştım neyse sallayın kimin gözü sadece tek oppayla doyar ki. Im sorry i love you dizisini sırf Soji için izlemiştim yoksa dizi pek benim tarzım değildi. Gülüşünü çok seviyorum** ama Ghost dizisinde pek güldüğünü göremiyoruz maalesef. Gülmekten kastım gülümseme değil bildiğin sırıtmaktan bahsediyorum :D

Fotoğraflar:
 




















A Gentlemans Dignity:
Bu dizinin de en son 14. bölümünü izledim 20 bölümlük bir dizi ama şuana kadar hiç sıkılmadım çünkü dizinin her bölümünde komik, eğlenceli bir şeyler oluyor.
Konu: Sivri dilli bir mimar olan Kim Do Jin (Jang Dong Gun) ve beysbol takımı hakemi olan otoriter lise öğretmeni Seo Yi Soo (Kim Ha Neul) ikilisi arasındaki ilişkiyi anlatan drama.
Dizide 40'lı yaşlarında olan 4 adamın başından geçen olaylar anlatılıyor. Bir dizi bir aktör demiştim ama bu 4'lüyü ayırmaya kıyamıyorum.

Centilmenlerimiz:
İlk başta hepsinin tipi gözüme bir tuhaf görünmüştü. Özellikle Kim Do Jini hiç beğenmemiştim. Hepsi 40'lı yaştalar falan dizi pek güzel görünmemişti gözüme. Diziyi izlemeye devam edince aslında ne kadar sempatik, ne kadar şeker olduklarını farkettim. En başta en az Kim Do Jini sevmiştim şimdi en çok onu seviyorum. Jang Dong Jun'u değil oynadığı karakteri sevdim aslında. Durum böyle işte.


Jang Dong Jun - Kim Do Jin






















Kim Soo Ro - Im Tae San:






















Lee Jong Hyuk - Lee Jung Rok:























Kim Min Jong - Choi Yoon:























*Bridal Mask ilk başta 24 bölümdü ama yayınladığı günlerde Ghost ve I do I do dizilerinden daha fazla izlenip reytinglerde 1. sırada olunca 4 bölüm uzatılmış.
**Gerçi Koreli oppaların çoğunun gülüşünü beğeniyorum. Hem zaten gülmek kime yakışmaz ki.

Not: Resimler ve konular alıntıdır.

4 yorum:

  1. Evet yeni bir yazı gelmişş hoş gelmiş.:)Ben de Bridal Mask'ı 10. bölümde bıraktım Eylül'e kadar süreceğini de şimdi öğrendim iyi ki bırakmışım.Yoksa soluğu nerede alırdım bilemiyorum.:)"sürekli ordan burdan karizmatik oppalar fırlıyor" a şiddetle katılıyorum.Bize de yazık bu kadar olmaz ki:D Joo Won Ojakgyo Brothers ile kalbime taht kurdu. Onun için dizinin her bölümünü sabırla bekliyorum o derece.Çok sevimli ama^^ Ghost'un da sıkı takipçisiyim.Saçma kısım saptamalarına bende katılıyorum.Ama gene de güzel gidiyor. Eskiden severek izlediğim "Kanıt Peşinde" dizisini hatırlatıyor bana nedense.:))So Ji Sub ise I'm sorry I love you dan sonra bana acıların çocuğu gibi geliyor.Karakteri öyle bir bütünleştirmişim ki adamın her bakışında acı,hüzün hissediyorum.:) Ve son olarak acı gerçek A Gentlemans Dignity henüz izlemedim.:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öncelikle yorumun için teşekkürler :) Hep aynı fikirde olmamız ne güzel :) Sojiye gelince oynadığı rolde var da adamın gözleri de biraz buğulu olduğundan bakışlarında hep bir hüzün bir acıların çocuğu ifadesi var sanki :D Ama çok karizmatik bence A gentlemans dignity'i izle bence eğlenceli bir dizi :)

      Sil
  2. Merhabalar,

    A Gentlemans Dignity 24 bölüme mi uzatıldı?Anlayamadım.Eğer öyleyse sevinç çığlığı atacam da :) Bu arada hoşgeldin.Kore severler olarak giderek çoğalmamız çok güzel.Bol bol yaz ^_^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşbuldum teşekkürler :)Hayır Bridal Mask 24 den 28 'e uzatılmış. Vaktim oldukça yazmaya çalışıcam tabi ki :))

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...