Sayfalar

28 Haziran 2012 Perşembe

Müzik Ziyafeti..

Eee uzakdoğu hayranı olmak sadece film ve dizi izlemekle olmuyor müzik de dinlemek lazım...Gerçi You Are Beautifulu izlememiş olsaydım k-pop dinlemeye başlamazdım herhalde...Neden mi? Diziyi izleyince Yong Hwa hayranı oldum, Yong Hwa hayranı olunca kliplerde nasıl diye merak ettiğim için Cn blue'nun Love şarkısını açtım ve dinledim. Daha ilk dinlemede şarkı çok hoşuma gitti. Önce Cn Blue sonra Super Junior, Bigbang, Shinee derken bi baktım her telden şarkıyı dinlemeye başlamışım :D Neyse bu kadar gevezelik yeter. Madem sözü Cn Blue Lovedan açtık, açılışı bu şarkıyla yapalım.

Cn Blue ~ Love



Yong Hwa'ya bitiyorum bu klipte. Çok şeker özellikle de mavi ceketli hali. Jong Hyun'un sesi de takdire şayan doğrusu.

Bigbang ~ Monster
 

Bigbang'in en son albümünden bir şarkı. Daesung'un söylediği kısma bayılıyorum. Zaten bu aralar Daesung'un sesine taktım. Klip biraz tuhaf olsa da güzel şarkı.

İnfinite ~ Paradise






Bu şarkıyı klipsiz dinlediğimde üyeler arasında kız da var zannetmiştim :D Başta sadece nakarat kısmını sevmiştim. Birkaç defa dinleyince şarkıyı da çok sevdim. Uzun bir süre bıkmadan dinlediğim güzel bir parça.




JYJ ~ Empty




Jyj'in dinlediğim ilk şarkısı. Dbsk'nin dağılmasına üzülmüş olsamda jyj'in de şarkılarının güzel olduğunu görünce üzüntüm geçti :D Dikkat ederseniz klipte grubun iki farklı hali var çok güzel bir ayrıntı olmuş bence.
"Your heart is empty... Girl because your heart is empty"




T-ara with Davichi ~ We were in love



Fazla söze gerek yok güzel şarkı. Dinleyin.











Cn Blue ~ In My Head (Korean Version)

Madem açılışı Cn Blue ile yaptık kapanışı da öyle yapalım. Bu şarkının daha önce Japon versiyonu çıkmıştı. Sonra Kore versiyonu(korece yani) da çıktı. Ben korece halini japonca halinden daha çok sevdim. Japonca versiyonun iyi yanı klibinin olması.

Cn Blue ~ In My Head (Japanese Version)


 

1 yorum:

  1. Tabiki sen kendin dinlemekle kalmayıp bu durumu hepimize bulaştırıyorsun:-) iyide yapıyosun:)))

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...