Sayfalar

15 Haziran 2012 Cuma

Böyle Ayraçlar Kitap Okutur :)

Benim gibi kitap okumayı seven herkes eminim ayraç meraklısıdır aynı zamanda. İnternette gezerken bazı ilginç ayraçlar buldum bunları sizinle paylaşmak istedim :)





Biraz çocuksu olsa da çok tatlılar bence :) 







Bu sene çok fazla kitap okumama rağmen yine de ayraçlara ilgimi kaybetmedim. Hala gittiğim her kitapçıdan her bulduğum ayracı alıyorum. Gerçi ayraçlarım bunlar gibi güzel değil maalesef. Genelde düz sıradan ayraçlar.
 


Çok şirinler :) Bu ayraçları görünce kitap okuma isteğim bir kat daha arttı. Arttı artmasına da şuan elimde okuyacak güzel bir kitap yok maalesef :(

4 yorum:

  1. Çok hoş ya ayraç koleksiyonuma lazım bunlardan :)

    YanıtlaSil
  2. hepsini istiyorum...:))

    YanıtlaSil
  3. bende en sondakine bayıldım.. kitaplarıma deli önem veririm böle birisi ödünç alıp sayfasını kıvıra kıvıra okursa deli oluyorum bu yüzden her kitabımı ödünç alana bende ayraç hediye ediyorum.. bir dönem tüm paralarım ayraçlara gitmişti sonra baktım olmayacak kendim yapayımda vereyim bari dedim.. sonra oturup kendim yapmaya başlamıştım.. ama elbette bunlar kadar hoş değil.. olsun hem arkadaşlarımda el emeğim göz nurum bir hediye oldu hemde benim sevgili kitaplarımın sayfaları kıvrım kıvrım olmaktan kurtuldu :)

    YanıtlaSil
  4. Çok güzeller cidden. :))

    YanıtlaSil