Sayfalar

17 Haziran 2017 Cumartesi

Sevilesi Filmler Listesi

İzlenecek film arayanlara tavsiye olması için oluşturduğum bir listeyi paylaşmak istiyorum. 
Listedeki filmler en sevdiğim, en iyi olduğunu düşündüğüm filmler diyemem, çok daha iyi filmler var elbette. Ama bu listedeki filmler de kesinlikle iyi filmler. 
Evet Başlangıç, Prestij, Esaretin Bedeli gibi filmler bana göre de en iyilerden ama bu filmleri bütün listelerde görmek mümkün. Herkesin çok konuştuğu, favorisi olan bu tarz filmlerden ziyade nispeten daha az izlendiğini, yeteri kadar konuşulmadıklarını düşündüğüm filmler yer alıyor bu yazıda.
Filmleri neye göre seçtiğime gelirsek,
Kimisi masalsı, eğlendiren anlatımıyla, kimisi sıcacık oluşuyla, kimisi naif oluşuyla, kimisi görselliğiyle, kimisi özgün senaryosuyla gönlümü fetheden filmler. Hani tadı damağınızda kalır tekrar tekrar izlemek istersiniz ya öyle filmler. Tabi ki oldukça kişisel bir liste. Kısacası, sevilesi bulduğum önermek istediğim filmler diyebiliriz. Listedeki bazı filmlere hayır bu hiçte böyle bir film değil diyebilirsiniz, benimle aynı hisleri paylaşmayabilirsiniz gayet normal yine de  her halükarda gönül rahatlığıyla tavsiye edebileceğim filmler.









































































































                                              


E.T


    



Açıklama koymadım çünkü yazıyı yazarken sürekli sıkıntı çıktı, durmadan resimler kaydı, net gitti derken benim de ömrümden ömür gitti. Filmlerin isimlerine tıklayarak filimadamı sitesinden filmler hakkında bilgi sahibi olabilirsiniz.
Sizin de kendinizce sevdiğiniz, özel bulduğunuz, tekrar tekrar izlediğiniz filmler varsa buyrun yoruma :)) 



20 Ağustos 2015 Perşembe

Tumblr Kullanan Sesimi Duyan Var Mı Yardım

Merhabalarrrr
Malumunuz blog yazmayı bıraktım. Şimdilik geri dönmeyi düşünmüyorum. Aslında birkaç kez dönmek geçti içimden ama sonra vazgeçtim.
Birkaç gün önce de tumblr açtım. Pardon daha doğrusu sene başında telefona yüklemiştim ama sonra sıkılıp uygulamayı silmiştim şimdiyse tekrardan kullanmaya başladım. Ama...

Kimi takip etmeliyim ne yapmalıyım bilmiyorum. Yani rastgele birilerini takip ettim. Ama daha bilinçli olmak istiyorum mesela blogdaşlarımı takip etmek, ne bileyim varsa bildiğiniz eğlenceli, güzel hesaplar onları da takip etmek istiyorum. Büyük bir hevesle bir sürü gif yapıp paylaştım ama komik olan sadece bir takipçim var, kime neyi paylaşıyorum bilmiyorum :D

İşte yukarıda yazdığım konuda yardım almak ve ne bileyim tumblr sayfam hakkında fikirlerinizi almak için bu yazıyı yazıyorum. Yardımcı olursanız acayip mutlu olurum ^_^

Hesabım

8 Eylül 2014 Pazartesi

Veda Gibi Birşey..

Blog işini bırakıyorum çingular. Malumunuz pek yazmıyordum zaten. Bir türlü vakit bulamıyorum yani en azından başlarda vakit bulamadığımı zannediyordum ama zamanla anladım ki yazmayı yeterince sevmiyormuşum. Yazmak istesem illa zaman bulurum sonuçta bilmiyorum bazen çok hevesleniyorum fakat başlayınca sıkılıyorum. Tabi yazdığın yazıya yorum gelmesi, bir kişinin dahi yazını okuduğunu bilmek mutluluk verici. Fakat üşengeçliğim bu duygunun önüne geçiyor galiba :D Neyse lafı fazla uzatmak istemiyorum blog dünyasından koptuğum yok her zamanki gibi takipteyim tek fark nadiren yazdığım yazılar olmayacak. Öle işte... Gerçi bana belli olmaz bakarsınız yazmaya devam ederim o yüzden bloğu kapatmayı düşünmüyorum. Üşengeçlik falan da var tabi ama asıl neden artık sürekli internet erişimim olmayacak olduğu zaman da vaktimi başka şeylere harcarım sanırım. Ama aranızdayım çingular ara ara bloglarınıza uğrar güzide yorumlarımı eksik etmem :P Annyeongg ^_^

1 Ağustos 2014 Cuma

Kendinle Yüzleşme Mimi

Nasılsınız çingular.. Yine bir mimle karşınızdayım bu sefer mim adaşım Hilal'den. Bu ay tam bir mim ayı oldu sanki, mimler olmasa yazı yazacağım yok. Tatil çok hızlı geçiyor moralim bozuk daha dün Ramazan başlamıştı :)) Yazmak istediğim bir sürü konu var ama yazamıyorum bi türlü, vaktim falan olmadığından değil sadece olmuyor. Belki de yazmak bana göre değil bilemiyorum yazmak benim için bir tutku değil sanırım neyse neyse saçmalamaya başladığıma göre mime geçebilirim.


Aşk mı bağlılık mı?
Tabi ki bağlılık. Bağlılık demek güven demek. Güvense ilişkilerdeki en önemli şey.


Gurur mu teslim olmak mı?
Gurur. Bazen gururun hiçbir güzel yanı olmasa da gururuma yenik düşerim genelde.


Sarışın mı esmer mi?
Esmer. Ama birkaç sarışın yüzünden sarışın demek geliyor içimden.


Yeşil göz mü mavi göz mü?
Zor bir soru genelde mavi gözler daha güzel oluyor ama öyle güzel yeşil gözler var ki yeşili seçmeme neden oluyor.


Et mi tavuk mu?
Kebapları ızgaraları düşününce kesinlikle et -musakka,karnıyarık vs. de olur- ama tavuk döner de harika bir şey.


Karpuz mu kavun mu?
Güzel bir karpuzu kavuna tercih ederim ama çekirdekleri yüzünden sinir oluyorum arada, kavun diyorum o yüzden.


Altın mı gümüş mü?
Gümüş.


Kedi mi köpek mi?
İkisini de çok severim. Ama kediler biraz daha baskın küçükken kedilerle çok vakit geçirmemden olsa gerek.


Beyaz mı siyah mı?
Siyah. Ama beyaz rengi tercih ettiğim şeyler de var mesele telefon, kulaklık gibi.


Yağmur mu güneş mi?
Sıcağı sevmem ama yağmursuz ılık sonbahar günleri favorim olduğundan güneş demeliyim sanırım.


Mesajlaşmak mı aramak mı?
Off aramaya çok uyuzum ben ya mümkün olduğunca mesaj atarım ona da bayıldığımdan değil.


Bodrum mu çeşme mi?
Bodrum.


Deniz mi havuz mu?
Her şeyin doğalı, aslı güzel tabi ki deniz. Bambaşka bir şey denizi görmek bile mutlu ediyor beni.

Çok kısa bir mimdi. Neyse görüşmek üzere başarabilirsem biraz kitap okumayı düşünüyorum :D


27 Temmuz 2014 Pazar

Mim Çiftler

Evet mimin konusu favori çiftler. Kore dizilerinden beğenilen çiftler yazılmış sanırım genelde. Beni mimleyen Paul ise olaya farklı bir boyut getirmiş çok güzel getirmiş :D

Başlamadan önce belirteyim nerdeyse dizilerdeki bütün çiftleri yakıştırıyorum ben. Fakat bunun üzerine pek düşünmemiştim açıkçası genelde başrolleri çift olarak değil de tek tek değerlendirdiğimden olsa gerek. O yüzden çiftleri biraz rastgele seçtim haberiniz olsun.

1. Jung Eun Ji & Seo In Guk (Reply 1997)














2. Kim Hyun Joo & Lee Dong Wook (The Partner)





3. Park Shin Hye & Jung Yong Hwa (Heartstrings)

















4. Song Ji Hyo & Choi Jin Hyuk (Emergency Couple)





















5. Yoo In Na & Ji Hyun Woo (Queen Inhyun's Man)


6. Kim Sun Ah & Hyun Bin (My Name Is Kim Sam Soon)


7. Jun Ji Hyun & Kim Soo Hyun (Man From the Stars)


8. Sooyoung & Jung Kyung Ho 



















9. Oh Yeon Soo & Kim Ji Hoon (Come Jang Bori)

















10. IU & Wooyoung (Dream High)


















8 numara gerçek bir çift bildiğiniz üzere ikisini de çok severim mutluluklar dilerim ne diyeyim. Diğerleri dizilerden ilk aklıma gelen çiftler. Gerçekte çift olmalarını ister miyim biraz nötrüm bu konuda. Yani dizideki uyumlarına göre seçtim. The Partner dizisine gelince bu çiftin arasında pek romantizm yaşanmadı biliyorum ama iki oyuncuyu da çok sevdiğimden yazdım, sevimli bir ikiliydiler. 5 numaradakiler gerçekti ama maalesef ayrıldılar şuana kadar en çok yakıştıdığım çiftti belki de. Hah bir de Lee Bo Young&Ji Sung çiftini çok yakıştırıyorum ben. Listeyi bitirince bir dünya çift geldi aklıma fakat listeyi uzatmak ya da değiştirmek istemedim. Düşündüm de bir ara k-drama çiftleri hakkında yazı yazabilirim. Çiftler konusunda aile dizileri iyi oluyor genelde, sadece başrol çift değil diğer çiftler de eğlenceli oluyor misal Jang Bo Ri dizisi.

Herkesi mimledim bay.