Sayfalar

16 Aralık 2017 Cumartesi

En Tatlı İntikam Dizisi - Avengers Social Club


Tür: Komedi, Dram, Arkadaşlık
Yönetmen: Kwon Seok Jang (Pasta, Miss Korea)
Senaryo: Webtoon Uyarlaması
Bölüm Sayısı: 12
Yapım yılı: 2017 
Oyuncular: Lee Yo Won, Ra Mi Ran, Myung Se Bin, Jun (U-Kiss)

Avengers Social Club'ı, afişi ve intikam konulu olması nedeniyle Woman of Dignity gibi karanlık bir dizi zannettiğimden izlememeye karar vermiştim. Kim Sun Ah'ı çok sevdiğim halde tarzım olmadığı için, Woman of Dignity'yi yarım bırakmıştım. Lee Yo Won'u da çok severim. Ama o da ilgimi çekmeyen dizilerde oynayıp duruyor. Bu diziyi görünce de of yine mi böyle bir dizide oynuyor diye düşünmüştüm. Sonra yorumları okudum ve ne göreyim herkes dizinin çok eğlenceli olduğundan bahsetmiş. Dolayısıyla bana da gün doğdu ve hemen izlemeye başladım. 

Woman of Dignity Konusu: 
Kim Jung Hye (Lee Yoo Won), Hong Do Hee (Ra Mi Ran), Lee Mi Sook (Myung Se Bin) ve Lee Soo Gyum (Jun) hepsi kendi farklı nedenlerinden dolayı intikam almak için bir araya gelir. 
Lee Yoo Won, büyük bir şirketin sahibi olan bir ailenin kızı Jung Hye olarak karşımıza çıkıyor. Kibirli, soğuk görünse de aslında oldukça sevimli bir kişiliğe sahip. Bir gün kocasının gayrimeşru bir oğlu olduğunu öğrenir ve ondan intikam almaya karar verir. İntikam için yandaşlara ihtiyacı vardır ve İntikamcılar Kulübü'nü kurmaya karar verir. Hong Do Hee, ajummaların en yaşlısı. İki çocuğu için yaşıyor, balık satarak geçimini sağlıyor. Onun da kendine göre intikam alma sebepleri var. Lee Mi Sook ise kocasından şiddet görmekte. Bu sebeple kocasından intikam almaya karar verir. Lee Soo Gyum, Jung Hye'nin kocasının gayri meşru oğludur. Biyolojik ailesinden intikam olmak için kulübe katılmak ister.


Ben diziyi bayağı sevdim. Ajummalar bir harikaydı. Jung Hye'nin şeker çuvalı halleri, Hong Unninin çılgınlıkları, Mi Sook'un karakter gelişimi çok çok güzeldi. En eğlenceli ekip ödülü almaları gerek! Sıcacık, güldüren, izlerken keyfimi yerine getiren bir diziydi. Sadece kulüp üyeleri değil, kötü adam üçlüsü bile komikti. Kısa ama tadında bir diziydi. Son zamanlarda hepsi birbirinin aynısı olan dizilerin arasında ilaç gibi geldi. Final de çok iyiydi. Final bölümünün sonunda dizinin kısacık bir özetini verdiler ki o kısmı bile bayılarak izledim. Genel seyirciye hitap ettiğinden emin değilim. Ama şunu söyleyebilirim bitirdiğinizde pişman olmayacağınız bir dizi. Kadro, konu nedeniyle ön yargılı olabilirsiniz. Ön yargınızı kırıp bu diziye bir şans vermelisiniz. Özellikle benim gibi fantastik ya da savcılı dizilerden bunaldıysanız hoşunuza gidebilir. En iyilerdendi şeklinde övemeyeceğim ama yeterince değerinin bilinmediği kesin. İkinci sezonu gelse seve seve izlerim!

Diziden eğlendiren kısımları da eklemeden geçmeyeyim. Replik yapacak çok fazla sahne yoktu. Daha çok giflik sahneler vardı. Gif yapmak da pek uğraştırıcı, kesitlerle yetinmeye karar verdim o yüzden.




Avengers Social Club oyuncular

Avengers Social Club oyuncular

Avengers Social Club konusu
Hong Do Unni'yi oğlundan satın almak isteyen Jung Hye, çocuğun kafasından kredi kartı geçirmeye çalışır :D
Avengers Social Club karakterler

Avengers Social Club konusu
İyi bir anne olmaya çalışan Jung Hye.
Avengers Social Club konusu karakterler
Çok ince soydun biraz daha kalın soy :D Elma soymanın zor olduğunu sanan şapşik Jung Hye.
Avengers Social Club oyuncuları
İlk kez yemek yapan Jung Hye'nin yeşil soğanla imtihanı.


Spoiler vermeyeceğim. Aslında düşüncelerimi yazmak istediğim bir sürü sahne var ama spoilere bir girdim mi yazdıkça yazasım geliyor en iyisi hiç bulaşmamak :D


Son olarak Bokja Club Fighting!!!

15 Aralık 2017 Cuma

Legion





Legion, FX kanalında yayın hayatına başlayan henüz tek sezondan oluşan güncel bir Marvel dizisi.

Açıkçası Legion'u izlemeye karar verdiğimde Marvel dizisi olduğunu bilmiyordum. Bilmemem iyi oldu, bilseydim yüzde doksan izlemezdim. Süper kahraman filmlerini, dizilerini pek izlemiyorum. Özellikle filmleri. Evvelden beri DC filmleriyle Nolan'ın pek şahane Batman serisi dışında aram yoktu zaten. Marvel filmlerini lisede severdim sonra bir anda soğuyuverdim. Çoğu serinin sadece ilk filmlerini izledim. Deadpool, Guardians of Galaxy bile izlemedim düşünün. DC'den Suicide Squat'ı merak ediyordum izlemedim. Ben Affleck nasıl bir Batman olacak merak ediyorum dedim yine filmleri izlemedim. Bu tarz filmler izlemeyi bırakalı dört yıl olmuş. Dizilerden izlediklerim oldu ama piyasadaki tonla dizinin arasında benimkiler devede kulak kalır. Sanırım süper kahraman klişelerinden bıktım artık.

En son Jessica Jones'u severek izledim. Daredevil kadar güzel olmadığı yönünde eleştiriler aldı. Daredevil'i sevmeyip yarım bırakmama rağmen, Jessica Jones'u sevmemin en önemli sebebi tabi ki David Tennant'tı. Yoksa asla Daredevil'den daha iyi olduğunu iddia edemem. Zaten en başında JJ'ye kahramanlık hikayesi için başlamamıştım ki ben. Dolayısıyla iyi bir çizgi roman uyarlaması görmek istiyorum düşüncesinde değildim. David var diye birkaç bölüm bakıp çıkacaktım. Fakat o da ne diziyi sevmeye başlamışım meğer. Niye sevdin, nesi hoşuna gitti bu kadar diye sorarsanız; Jessica diğer Marvel kahramanlarına hiç benzemiyor bir kere. Milleti kurtarayım, kimliğimi gizleyip, kötülerle savaşayım derdi yok. Kendi dertlerinin içinde boğulmuş durumda, kısaca kendine hayrı olmayan depresif bir karakter Jessica. Bu sebeplerden ötürü hikayesini, diğer kahramanlara nazaran gerçekçi buldum. 1. sezon bu şekildeydi, 2. sezon dizinin çizgisi değişecek gibi. Devam etmeyi düşünmediğim için tek sezonu da tavsiye edemiyorum haliyle. Sevme nedenlerim herkes için yeterli olmayabilir.
Ben sevmeyen kesimden olsam da DC, Marvel filmlerinin bu denli ilgi görmesini anlayabiliyorum. Fakat o uçuk imdb puanlarına anlam veremiyorum işte. Thor'un puanı bile nasıl 7 olur aklım almıyor.

Gelelim Legion'a,
Legion'un Konusu Nedir? Legion Kimdir?
Dizinin baş kahramanı, David Haller (Legion) uzun süredir akıl hastanesinde şizofreni teşhisi nedeniyle psikolojik tedavi görmekte, çocukluğundan beri kafasında duyduğu seslerle mücadele etmektedir. David bir gün Syd Barret adında güzel bir kız görür ve ona aşık olur. Syd ise tensel temastan hiç hoşlanmayan değişik biridir. Syd'le zaman geçirmeye başlayan David, duyduğu seslerin gerçek olabileceğini, hasta olmadığını fark eder. Aslında David çeşitli güçleri olan bir mutanttır. 
Dizi X-Men evreninde geçiyor. Koyu X-Men hayranları diziyi merakla bekleyip izlemiştir eminim. Bense dizinin varlığından bir hafta öncesine kadar haberdar değildim. Yeni çıkan, yüksek puan alan dizileri hep takip ederim oysa. Legion nasıl gözümden kaçtı bilemiyorum. 
Legion, diğer çizgi roman uyarlamalarına hiç benzemiyor. Anlatım tarzı, çekim teknikleri oldukça sıradışı. Diziyle ilgili neleri sevdim neleri sevmedim biraz bunlardan bahsedeyim.

Artılar:
+ Psikolojik gerilim olayını çok iyi başaran bir dizi. Bilimkurgu, aksiyon türünde gözüken bir dizinin insanı bu denli germesi tuhaftı doğrusu!
+ Sıradışı çekim teknikleri. Kamera açıları, farklı anlatım tarzı, görselliğiyle ilk bölümleri izleyince vov bu nasıl dizi böyle dedirtti.
+ Müzik seçimleri. Özellikle Pink Floyd'a bol bol yer verilmiş. Zaten Syd Barret ismi de oradan geliyormuş.
+ David'in ruh halinin, kafa karışıklığının güzel yansıtılmış olması. İzlerken bu neyin kafasını yaşıyor şahit oluyoruz.
+  Beynin her kıvrımını çalıştıran beyin yakan senaryosu - abartmazsam olmaz-
+ Dan Stevens ve Aubrey Plaza'nın mükemmel oyunculuğu. Rachel Keller -e bu bildiğin Burcu Biricik- de pek sevilesi.
+ Legion'un güçlerinin ilginç ötesi olması. Kim bilir daha neler göreceğiz.
+ David ve Syd'in ilişkisi. Bkz. "biz aklın romantizmini yaşıyoruz" repliği.
+ İlk sezonun sadece 8 bölümden oluşması.
+ 7. bölümdeki bolero sekansı.

Eksiler:
--- Sanatsallık olayının fazla abartılmış olması. Tamam en başında Legion'u sevme nedenim farklı anlatımıydı. Fakat bu kadar aşırısını istemezdim. Aşırılık olayına ilk kez dördüncü bölümde takıldım. Yönetmen, dur şu tekniği de deneyeyim, bir tutam da sözsüz bölüm ekleyeyim, biraz da şu açıdan çekeyim diyip diziyi deneme tahtasına çevirmiş sanki. Ha yaptıklarını kötü yapmamış, yanlış anlaşılmasın sadece üst üste izleyince yeter ama biraz da olay görelim dedirtiyor. En az sevdiğim bölüm 6 oldu mesela. 7. bölüm tek başına değerlendirilince hayran olunasıydı belki ama 6'dan sonra izleyince bünyem kaldırmadı :D 8.bölümü izlerken sonunda biraz normallik dedim. Diziyi farklı yapan bu değişik teknikler. İkinci sezonda diğer dizilere benzeyip sıradan bir süper kahraman dizisine dönüşmesini istemiyorum. Tek istediğim sanatsallık düzeyini biraz azaltmaları. Azıcık da olay görelim değil mi? 
-- Sanatsal olcam derken bazı sahnelerin gereksiz uzatılmış olması.
- Efektlerin birazcık göze batması

Sonuç olarak, Legion'a ikinci sezonda da devam etmeye karar verdim. İlk 3 bölümdeki etkisini hafiften yitirmiş olsa da hala içimdeki izleme isteği sönmedi. İki gün oldu bitireli ve bu süreçte dizideki evreni, karakterleri özlemeye başladım. Demek ki diziyi sevmişim. Hatta yazıyı yazarken tekrar izleme isteği geldi. Bitirdiğim zamanki olumsuz duygular azalmaya başlamış bile. Umarım 6. bölüm gibi çok fazla bölüm izlemeyiz ve diziden daha fazla soğumam. 

IMDb' de görmesem David Haller'in, Downtown Abbey'deki Matthew Crawley olduğunu hayatta anlamazdım. 

Spoiler vermemeye çalıştım umarım başarılı olmuşumdur. 
Aranızda Legion'u izleyen, izlemek isteyen var mı? Düşüncelerinizi merak ediyorum :)

5 Aralık 2017 Salı

Film Dosyası

Oyuncular: Edward Norton, Naomi Watts, Liev Schreiber
Yönetmen: John Curran
Süre: 125 dk
Yapım Yılı: 2006
Tür: Romantik, Dram
Imdb Puanı: 7,5

Oyuncu kadrosuyla ilgimi çeken Painted Veil, nedense sevmeyeceğim, tarzım olmayan bir filmmiş gibi geliyordu. Garip bir şekilde filmi çok hoş buldum. Durağan olmasına rağmen hiç sıkılmadım. Çok olaylı değil fakat bir şekilde insanı etkilemeyi başarıyor. Sade, etkileyici, sevilesi. 
Fazla diyalog olmadığından ingilizce alt yazıyla rahatlıkla izlediğimi de not düşeyim.
Oyuncular: Winona Ryder, Angelina Jolie
Yönetmen: James Mangold
Süre: 127 dk
Yapım Yılı: 1999
Tür: Biyografi, Dram
Imdb Puanı: 7,4

Angelina Jolie'yi izlemeyi özlediğimden izlemeye karar vermiştim. Türü dolayısıyla biraz sıkıldığımı itiraf etmeliyim. Yine de iyi bir film olduğunu düşünüyorum. Susanna Kaysen'ın akıl hastanesinde geçirdiği 18 aylık süreci anlatan bir biyografi filmi. Susanna Kaysen'ı Winona canlandırmış. Azıcık sıkılsam da izlediğim için mutluyum.





Oyuncular: Viggo Mortensen, George Mackay, Samantha Isler
Yönetmen: Matt Ross
Süre: 118 dk
Yapım Yılı: 2016
Tür: Komedi, Dram
Imdb Puanı: 7,9
Sistem eleştirisi yapacağım derken aşırıya kaçtığını düşündüğüm, yaşanan hayatı ütopik bulduğum bir film. Fakat filmin belki de en güzel yanı kendi kendini eleştirmesi. Kaptan Fantastik, sanki tüm bunların abartılı olduğunun farkındayım der gibi. Çoğu yönden de iyi eleştiriler yaptığını kabul etmeliyim. Düşünmeye sevk eden, neyin doğru neyin yanlış olduğunu sorgulatan, bittiğinde dört saat kafa patlatmama yol açan değişik bir film. 
Çok derin konular canım bunlar. 

Oyuncular: Keri Russel, Nathan Fillion
Yönetmen: Adrienne Shelly
Yapım Yılı: 2007
Süre: 108 dk
Tür: Romantik, Komedi, Dram
Imdb Puanı: 7,0
Böyle bir konuyu depresif, iç karartıcı işlemek yerine esprili bir dille ele aldığı için son zamanlarda izlediğim en sevilesi film ilan ediyorum. En iyi film diyecek kadar çıldırmadım tabi ki. Gösterişten uzak, iç ısıtan filmlerden. Jenna'nın turtalarına verdiği isimler, bebeğiyle konuşmaları, sonu, değişik karakterleriyle kişisel favorilerim arasına girdi. Övme dozunu fazla kaçırdım. Türü göz önünde bulundurularak fazla beklentiye girilmeden izlenirse keyifli vakit geçirtecek bir film.


Oyuncular: Ni Ni, Wallace Hou, Su Ma
Yönetmen: Mo Zhang
Yapım Yılı: 2016
Süre: 107 dk
Tür: Romantik, Fantastik
Imdb Puanı: 6,3
Facebook'da filmden bir sahne gördüm. Sahne çok ilginç olduğundan yorumları tarayıp filmin ismini buldum. Pek bilinen bir film değilmiş. Çin filmi zaten popüler de olmayınca türkçe alt yazı bulamadım. Youtube'tan ingilizce alt yazıyla izledim, videonun sonu eksikmiş başka yerden devamını buldum izledim. Anlayacağınız izlemek için baya çaba sarf ettiğim bir film oldu. Nasıl merak ettiysem artık :D Çok iyi bir film miydi hayır merakımı giderdiğim için mutlu muyum evet. Başroldeki kadın pek güzeldi. Kesin izleyin diyemiyorum benim gibi çok merak ederseniz izleyin :D


Hoş kalın. 

29 Kasım 2017 Çarşamba

While You Were Sleeping / Sen Uyurken (2017)

while you were sleeping yorum

Tür: Romantik, Komedi, Fantastik
Yönetmen: Oh Choong Hwan (Man From the Stars, Doctors)
Senarist: Park Hye Run (Pinocchoi, I Hear Your Voice)
Bölüm Sayısı: 32 (35 dk'lık)
Yapım Yılı: 2017
Oyuncular: Bae Suzy, Lee Jong Suk

Dizinin konusu, Nam Hong Joo (Suzy) rüyalarında geleceği görebilmektedir. Jung Jae Chan (Jong Suk), savcı olarak çalışmaktadır. İkili rüyalardaki kötü geleceği birlikte önlemeye çalışır. 

Dizi hakkındaki görüşlerim: Konuyu öğrendiğim vakit, yine fantastik bir güç suçluları yakalamada kullanılacak anlaşılan diye düşünmüştüm. Son yıllarda çok fazla fantastik, suç konularının birlikte işlendiğini gördük. Her yerden savcıların fırlamasına alıştık -alıştırıldık-  Dolayısıyla dizi, ben de çok çok farklı bir yapım olduğu izlenimi bırakmadı. Beklentimi fazlaca yükseltmeyip izlemeye başladım. İlk iki bölüm bomba gibi başlamasına rağmen de yükseltmedim. Çok iyi başlayıp da sonrasında fos çıkmadığı için artı puan aldı. Olur ya öyle diziler ilk bir başlar vaov herhalde süper bir dizi izleyeceğim dersin sonra bir anda sönüverir ya da ilk 10 bölüm süperdir de sonra bir şekil senarist diziyi mahvetmeyi başarır. Hah bu dizi öle değildi işte. Hep belli bir seviyenin üzerinde ilerledi. Dram, komedi, heyecan dozunda kullanıldı ve dizi benden geçer not almayı başardı.

Polisiye ya da hukuk konulu diziler için en önemli kriterim; olayların, davaların ilginç ve heyecanlı olabilmesi. Yani o dizide dedektifi, savcısı varsa düzgün davalar görebilmem gerek. Tek bir olay ya da suçlu üzerinden gidilmesini de genel olarak sevmiyorum. While you were sleeping bu konuda da başarılıydı. İlginç ve fazla sayıda dava görebildik. 

Lee Jong Suk'u diğer rollerinden biraz daha farklı bir karakterde görmek çok hoştu. Böyle pasaklı, şapşal halleri beni benden aldı. Bütün dizilerinde cool mu görecez arada böyle roller de gerek. (gerçi yine de biraz cooldu) Lee Jong Suk oynadığı tüm dizilerde kendini sevdiren biri olsa da, bu dizide ayrı bir sevgi besledim kendisine. Suzy de fena değildi. Başta oyunculuğu çok battı. Sonrasında alıştım. Ama Suzy'nin çirkef, şirret rollerde daha başarılı olduğu aşikar. Yan karakterler de sağlam oyunculardı. Jung Jae Chan'ın işyerindekiler pek eğlenceliydi. Savcıların hepsi birbirinden sevilesiydi. Dedektif Choi ve Hyang Mi'yi de unutmamak gerek. 

Sonuçta, WYWS sevdiğim bir dizi oldu. Çok farklı bir konusu olmasa da belirli bir tempoda ilerleyerek düşüş yaşamadı ve beğenimi kazandı. 


Yazının devamı spoiler içerir!


while you were sleeping screenshot
Bu sahne oldukça etkileyiciydi. Biraz Goblin'i hatırlattı. Olayların Jae Chan'ın rüyası çıkması iyi bir ters köşeydi. 

while you were sleeping replik
Dizide sık sık Jong Suk'un gereksiz uzun kol ve bacaklarına değinildi 😄
Bunların boynu tutulmuyo mu ya


while you were sleeping replik

while you were sleeping replik

while you were sleeping replik
while you were sleeping replikDavalar arasında Do Hak Young - okçu kızın cinayeti- favorim oldu. Gerçi hepsi birbirinden iyiydi. Kim So Hyun'un babasının davası, sigorta parası için kardeşini öldüren adamın davası da çok iyiydi. Okçu kızın cinayetinde geometrik şeklin robot süpürge tarafından yapılmış olması süper bir detaydı. Gözümüzün önündeki gerçek, yanıltıcı olabiliyormuş demek ki. Bu replikle de güzel bağladılar olayı. Hong Joo'nun sunuculuk yaptığı sırada bu sözü söylemesi ve Jae Chan'ın onun kim olduğunu anlaması da güzeldi. Çöpte hep birlikte süpürgeyi aradıkları sahneler eğlenceliydi. Kızın annesini çok sevdim. Jae Chan'la Hong Joo ilişkisine karşı çıkması biraz sinir bozucuydu. Yine de hoş bir karakterdi. Annenin Woo Tak ve Jae Chan'a puan vermesi ardından Jae Chan'ın puan kağıdını tesadüf eseri bulması komikti.


while you were sleeping replikwhile you were sleeping replik
while you were sleeping replik








Bu sahneler de dizinin en eğlendiğim kısımlarından biriydi. Repliklerle pek anlaşılmıyor. Ama yine de yapmadan duramadım. Savcı Lee'nin Jae Chan'ın yerine geçmesi ve insanların onun gerçekten Jae Chan olduğunu sanması, hatta inkar ettiğinde bile inanmamaları abartılı fakat pek komikti. Savcı Lee'yi kurtarmak için Dedektif Choi'nin ben Jung Jae Chan'ım demesi beni öldürdü 😂

while you were sleeping replik

while you were sleeping replik
Gerçek Jae Chan'ı gözlük, şapkayla tanıyamayan kalabalık, Savcı Lee'mizi şu halde bile tanıdılar ya pes dedim. 😆 Savcı Lee ile Savcı Son'un sevgili olduğu barizdi. Ama yine de bunla bu olmaz ya ne alaka dedim. Olsun pek uymasalar da şeker bir çift olmuşlardı. 
while you were sleeping replik
Daha eğlenceli bir yakalanma düşünülemezdi :D
Son bölümde davalardaki karakterlerin hepsinin sırayla gösterilmesi iyi bir ayrıntıydı. Dedektif Choi'nin ajuşhi çıkması başta ohalık bir olay gibi gelse de çok olmamıştı sanki. Karakteri çok sevdim sevmesine de Dedektif Choi olarak sevmiştim. Ajuşhi karakterine uygun bulmadım. Çok takılmayıp dizinin tadını çıkarmaya devam ettim. Lee Yeo Bum ise pes denecek kadar kötüydü. Yeter artık bir kötülük yapma bir millete zarar verme dedirtti. Suzy ve Lee Jong Suk yakışmışlar. Yine odunluğum üstümde hiç romantik sahnelerden bahsetmedim :D Duştan sonra sırayla birbirlerine rezil olmalarına çok güldüm. Hele Jae Chan'ınki bombaydı. Han Woo Tak karakterinin sırrının daha farklı bir şey olmasını beklemiştim. Çok büyük bir sır olmaması daha iyi olmuş. Gereksiz drama çekmedik. Yalnız her olayda Woo Tak ve Yeo Bom görmek fazla geldi. Ülkede tek avukat, tek polis, tek savcılar bunlardı galiba 😃 Neyse olur olur kusurlar olur çok takılmayalım. 2017'nin özellikle 2. yarısında doğru dürüst dizi izleyemediğimizi düşünürsek bu dizi bir lütuftu. Eminim yazıyı yayımladıktan sonra bir sürü şeyi unuttuğumu fark edeceğim. Bu haliyle bile yeterince uzun bir post oldu hatırlamamam daha iyi sanırım. 

lee jong suk funny

Benden bu kadar sonraki postta görüşmek dileğiyle :)


Görseller bana aittir. 

20 Kasım 2017 Pazartesi

Kore Dizilerinden En Yakışan/Yakışmayan 20 Çift

Birkaç gün önce blogtaki eski yazılarımı okurken -bunu yapan tek manyak ben değilimdir umarım- Mim Çiftler yazısını görünce, kore dizisi çiftleri için bir yazı yazmayı düşündüğümü hatırladım. Mimin konusu da yakıştırdığımız çiftlerdi fakat mimi geciktirmek istemediğim için detaylı düşünerek yazmamıştım. Bir de o zamanlar izlediğim dizilerdeki bütün çiftleri yakıştırıyordum ben. Bu listeye, bir nevi o listenin güncellenmiş hali diyebiliriz. Ayrıca bu yazıya yakıştırmadığım çiftleri de ekledim.
İzlediğim dizilerdeki çiftleri göz önüne aldım (Yarımlar da dahil)
Halkın nabzını tutup oluşturmadığım için oldukça kişisel bir liste olduğunu söyleyebilirim.
Çiftleri seçerken, çiftlerin dizideki uyumlarını baz aldım. Artı, dizideki ilişkilerinden bağımsız olarak kişileri yan yana hayal edebiliyor olmam da önemliydi. Liste de Moon Lovers ve Goblin çifti yok mesela. Çünkü; dizideki aşkları çok etkileyici olsa da ne Jun Ki-IU'yu ne de Gong Yoo-Kim Go Eun'ü gerçek bir çift olarak hayal edebiliyorum.


En Çok Yakışan 10 Kore Dizisi Çifti

1. Hwang Jung Eum - Ji Sung (Secret)

2. Park Bo Young - Park Hyung Shik (Strong Woman Do Bong Soon)

3. Shin Min Ah - So Ji Sub (Oh My Venus)

4. Park Min Young - Ji Chang Wook (Healer) 

5. Yoo In Na - Ji Hyun Woo (Queen Inhyun's Man)

6. IU - Wooyoung (Dream High)

7. Han Hyo Jo - Lee Jong Suk (W)

8. Seo Hyun Jin - Eric Moon (Another Miss Oh)

9. Yoo In Na - Lee Dong Wook (Goblin)

10. Krystal Jung - Kang Min Hyuk (The Heirs)


En Yakışmayan 10 Kore Dizisi Çifti

1. Do Joon - Lee Soo Kyung (Let's Eat)

2. Kang So Ra - JB (Dream High 2)

3. Kim So Yeon - Jung Kyoung Ho (Falling for Innocence)

4. Lee Ji Ah - Yoon Shi Yoon (Me Too Flower)

5. Chae Rim - Choi Siwon (Oh! My Lady)

6. Lee Da Hee - Kang Ji Hwan (Big Man)

7. Lee Chung Ah - Jung Il Woo (Flower Boy Ramyun Shop)

8. Choi Kang Hee - Joo Won (7th Grade Civil Servant)

9. Shin Se Kyung - Nam Joo Hyuk (Bride of Haebak)

10. IU - Jo Jung Suk (Best Lee Soon Shin)


Sizin yakıştırdığınız, yakıştırmadığınız çiftler hangileri?

Görseller alıntıdır.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...